Expeditie Robinson 2009: Femmes Fatale

Gestart door hillo, juli 24, 2009, 15:34:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nieuw seizoen: alleen maar vrouwen

Eddy Zoëy en Evi Hanssen presenteren vanaf donderdag 3 september dertien splinternieuwe afleveringen van de avontuurlijke RTL 5-realityserie 'Expeditie Robinson'. Eddy valt als nieuwe presentator met zijn neus in de boter, want de elfde expeditie gaat van start met alleen maar vrouwen.


Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing. Een onverwachte wending met grote gevolgen, die in twee extra uitzendingen bij RTL 5 te zien zijn op zondag 6 en 13 september.

Leiderschap
Tijdens de afvalrace worden alle bestaande clichés over het vrouwelijk geslacht nog weer eens bevestigd. Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn en noodgedwongen alles voor elkaar over hebben. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Voor elke centimeter wordt gehuild, geschreeuwd en gevochten. Bij verlies van een opdracht lijkt het leven genadeloos, bij winst de extase grenzeloos. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. Pas als de zon al lang onder is, wordt het stil op de stranden en vallen de ladies in slaap op hun zelfgemaakte bedden van bamboe en palmtakken.

Winnaar
Na dertien uitputtende, grensverleggende weken wordt duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze elfde 'Expeditie Robinson'.

Bron: RTL

hillo

 ;D Leuk

Dat femmes fatale heb ik trouwens zelf maar even bedacht, want de officiele titel is nog niet bekend  ::drama::

poltergeist

Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing.

Laat me raden, in ieder kamp wordt 1 man gedropt? Ik heb nu al compassie met die vent  ;D

Marloes

Waarom doen ze nou geen Robinson met alleen maar mannen :( :P
Oke, vrouwen zorgen meestal voor meer spektakel en er zijn meer clichés, maar toch ::drama::

hillo

Vrouwen zijn op vele manieren leuker om naar te kijken ;D

Sjors

Toch mannen in nieuwe Expeditie Robinson

Vorige week maakte RTL 5 nog bekend dat Expeditie Robinson een heuse catfight gaat worden met alleen maar vrouwelijke deelnemers. Zodra de kandidates daar zelf achter komen, ontstaat er inderdaad flinke heibel. Maar uiteindelijk weten ze een soort rangorde aan te brengen. En dat is waar producent Kanakna een verrassing in petto heeft: er komen namelijk toch mannen op het eiland bij Maleisië.

RTL 5 komt op zondag 6 en 13 september met een extra aflevering van Expeditie Robinson. In de programmaschema's worden deze aangeduid onder de titel 'De Mannen'. Dat lijkt me toch genoeg zeggen...

Bron: zappen.blog.nl

poltergeist


Sjors

RTL 5 schrapt extra uitzendingen Expeditie Robinson
RTL 5 schrapt de extra uitzendingen van Expeditie Robinson op zondag 6 en 13 september. In de twee specials, getiteld 'Expeditie Robinson: De Mannen', zou blijken dat het nieuwe seizoen toch niet 'women only' is, maar dat lekte afgelo- pen maandag al uit. Een zegsvrouw legt uit: "We hebben besloten de 'mannen- twist' te verwerken in de reguliere uitzendingen van Expeditie Robinson, waardoor deze reeks nu 14 afleveringen beslaat in plaats van de eerder genoem- de 13 afleveringen."

"Hiermee zijn de aparte 'mannen-uitzendingen' niet langer noodzakelijk en komen hierdoor dan ook te vervallen", vervolgt de persvoorlichtster.

Het is inmiddels ook duidelijk hoe de mannelijke kandidaten in het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson worden geïntroduceerd. In de eerste aflevering op donderdag 3 september denken de zestien vrouwelijke kandidaten nog dat het 'women only' is. "Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie. Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van presentator Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen?"

Het elfde seizoen van Expeditie Robinson is vanaf donderdag 3 september veertien weken lang om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
Bron: mediacourant.nl

hillo


poltergeist

Ik hoop dat de vrouwen vooral jong zijn en dat ze wat willen.

poltergeist

Hebben jullie ook het gevoel dat jullie reclame met stukjes robinson kijken ipv robinson met stukjes reclame?

Sjors

Ik kijk Robinson eigenlijk altijd online terug. Geen reclame tussendoor, heerlijk...

hillo

Citaat van: Sjors op oktober 25, 2009, 18:18:20 PM
Ik kijk Robinson eigenlijk altijd online terug. Geen reclame tussendoor, heerlijk...

Idem