Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

De Spaanse Droom

Gestart door Marloes, augustus 26, 2009, 12:35:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

De Spaanse Droom

In dit nieuwe NET 5 programma gaan zes koppels de strijd met elkaar aan om hun ultieme droom waar te maken: een eigen Bed & Breakfast beheren in Spanje.

Art Rooijakkers neemt de presentatie van De Spaanse Droom op zich. Art weet als geen ander hoe het is om in het buitenland op locatie te presenteren en spreekt bovendien een aardig woordje Spaans. Hij heeft namelijk een jaar in Spanje gewoond.

Art: "Ik vind het geweldig dat ik dit programma mag presenteren. Het is een ontzettend leuk format, want wie heeft er nou niet eens van gedroomd om een Bed & Breakfast in het buitenland te beginnen? Ik ben minstens zo enthousiast als de stellen die er naar toe gaan. Bovendien vind ik Spanje, naast Nederland natuurlijk, toch wel een van de leukste landen van Europa. Dus zeker geen straf om daar twee maanden door te brengen. Ik heb wel voor de zekerheid mijn lesboekjes vol Spaanse woorden uit mijn stoffige bureaulade getrokken!"

In De Spaanse Droom vertrekken zes avontuurlijke Nederlandse stellen naar het zonnige Spanje om een Bed & Breakfast op te zetten. De stellen gaan samen aan de slag in één Bed & Breakfast, die nog opgeknapt moet worden. Naast de gezamenlijke verantwoordelijkheid voor het verbouwen en inrichten van het pand, nemen de deelnemers van De Spaanse Droom ook met zijn allen de ontvangst en verzorging van de gasten op zich. Het stel dat het beste presteert en uiteindelijk De Spaanse Droom wint, wordt de uitbater van de Bed & Breakfast.

Bron: Net 5

Marloes

Art is back O0
Ga dit wel proberen te volgen denk :)