Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Arjen Lubach is (niet) de Mol!

Gestart door hillo, januari 07, 2010, 19:59:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

beroep
Schrijver/tv- en theatermaker
geboortejaar
1979
bekend van:
o.a. Jury 'Lama Gezocht'

Arjen is schrijver, tv- en theatermaker. Na een nummer-twee hit in de top 40 (onder het pseudoniem Slimme Schemer ft. Tido) werkte hij als programmamaker en presentator bij 3FM, waarvoor hij in 2004 werd genomineerd voor een Marconi-award in de categorie aanstormend talent.

In 2006 verscheen zijn debuutroman 'Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend'. Zowel CJP magazine als NL20 riepen hem uit tot hét literaire talent van 2007.
In 2008 kwam zijn tweede roman 'Bastaardsuiker' uit.

Sinds 2001 treedt Arjen op met zijn theatergezelschap 'Op Sterk Water' in theaters in Nederland en België. Daarnaast maakt hij - samen met Edo Schoonbeek en Pieter Jouke - de internetsite Buro Renkema.

Begin 2007 was hij te zien in de jury van het programma 'Lama Gezocht'. Vanaf eind 2007 presenteerde hij - samen met Patrick Lodiers 'De nieuwste show' voor BNN.
In 2009 maakte Arjen de 'Rapservice' voor 'Koefnoen' en en was hij in hetzelfde programma te zien met een persiflage op Nico Dijkshoorn.

Momenteel werkt hij aan een nieuwe roman.
Samen met Tim Kamps schreef en speelde Arjen de bestverkopende voorstelling op de Parade 2009, het 'Monica da Silva Trio', dat in 2011 een vervolg zal krijgen in de Nederlandse theaters.



Bron: Officiële site

wicky the viking

ehmmmm Arjen ?
doet hij ook mee ?
sorry ... weet niets over hem te vertellen

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lennart

Dus, de knop in de kerk was de allerbelangrijkste knop, want daarmee kwam de kaart tevoorschijn waarop je kon zien waar het geld lag. Uit de rest van de opdracht kon je opmaken dat als een knop een tweede keer ingedrukt werd, de kaart weer verdwijnt.

Sanne *drukt op belangrijkste knop*
Arjen *drukt meteen nog een keer als zij het niet ziet*
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Polt en ik hebben even geanalyseerd en kwamen tot de conclusie dat volledige analyse onmogelijk is ;D

Maaaarrr: Arjen doet inderdaad wat jij zegt, maar de kaartjes verschijnen wel bij de rest van de groep, dus dan werd de mol zelf gesaboteerd... En als Arjen zegt dat ze de knop indrukken in de kerk (dit is niet te zien) verschijnt er een stukje nutteloze kaart, terwijl als even later Frits in diezelfde kerk de knop indrukt het cruciale stuk verschijnt....

Vreemd! [Mollie1]

Lennart

Sowieso vind ik het voor Frits veel molleriger bij die opdracht. Als hij de Mol is, is het de perfecte kans om even te doen alsof hij de hele boel wel kon redden en dan toch struikelen, zo vlak voordat hij het geld daadwerkelijk in handen had.
Is that you in the button's box, making all that noise?