Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Barbara Barend is niet de Mol!

Gestart door hillo, januari 07, 2010, 20:04:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

beroep
Journalist
geboortejaar
1974
bekend van:
'Z@ppsport' en 'Voetbal Insite'

Barbara gold in haar jeugd als absoluut sporttalent. In 1990 speelde ze onder andere voor het Nederlands meisjeselftal voetbal en werd ze districtskampioene tennis van Amsterdam.

Na het behalen van haar gymnasiumdiploma ging Barbara in 1992 studeren aan de University of Texas. Daar slaagde ze in 1996 cum laude voor haar Bachelor of Business Administration. In haar studententijd was ze de beste tennisster van haar universiteit.
Na het behalen van haar diploma keerde ze terug in Nederland en begon ze met het geven van tennisles aan de Amsterdamse jeugd.

In 1994 begon de journalistieke carrière van Barbara. Ze was destijds freelance journaliste van het Webber Magazine in Amerika. Terug in Nederland begon ze met het schrijven van columns voor het Parool, waarna ze al snel de overstap maakte naar de TV.

Bij het grote publiek is Barbara vooral bekend vanwege de presentatie van de programma's 'Z@ppsport' en 'Voetbal Insite'.
Tegenwoordig presenteert Barbara voor 'Eredivisie Live' en is ze te zien bij 'Vrouw & Paard'.

In 2009 verschijnt haar eigen sportglossy 'Helden'.



Bron: Officiële site

wicky the viking

wist niet dat zon ook in japan in het oosten opkwam , en praatte erover door over kompas te beginnen
eenmaal op de peiler , bleef ze maar door schreeuwen waardoor frits moeilijker te verstaan was

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

wicky the viking

volgens mij vertrekt Barbara voorlopig nog niet
in de leader is in het strand de naam Barbara geschreven
dit heb ik nog niet in de "volgende week"beelden gezien
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Barbara valt af in aflevering 4 en is dus niet de Mol!

wicky the viking

ze kent blijkbaar het muziekale sprookej peter en de Wolf niet
want ze herkent de fagot niet als het geluid voor grootvader
als ze niet uit gevallen zou zijn
zou ik zeggen
vreemd want in een hoor spel krijg je de bijbehorende geluiden te horen
en een fagot klinkt tch heel anders als een drum
dan zou het zelfs een mollenstreek kunnen wezen
maar ...
barbara is naar huis en de fout van de drum was dus een echte fout
en geen mollenstreek
Rare Jongens ,
Die Romeinen