Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Manuel Venderbos is niet de Mol!

Gestart door hillo, januari 07, 2010, 20:17:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

beroep
Presentator
geboortejaar
1976
bekend van:
'Afslag UMC', 'Jong' en de EO-Jongerendag

Manuel is sinds 2000 presentator bij de Evangelische Omroep. Hij presenteerde onder andere de programma's 'Fataal', 'Jong' en 'Afslag UMC'.

In het verleden presenteerde hij programma's als 'Lounge', 'Déjà Vu' en 'In de badcuyp'.
In 2002 werd Manuel gevraagd om Sander de Heer te vervangen in het radio-programma 'Ruuddewild.nl' van Ruud de Wild op 3FM.
Later werkte hij meerdere malen als freelancer voor BNN en Ruuddewild.nl. Daarnaast verzorgt hij voice-overs voor MTV, Nederland 1, Z@ppelin, Nickelodeon en Talpa.

Manuel deed in 2005 voor de eerste keer live verslag doen van de EO-Jongerendag. In 2008 en 2009 presenteerde hij het hoofdprogramma van deze dag.



Bron: Officiële site

wicky the viking

wil foto van Hind niet verwisselen voor voor van Kim
lijkt wel erg veel op mollenaktie ... maar zo open en bloot ?
trouwens
iemand van de EO een veto recht geven ??????
oh god sta me bij ...

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

#2
Helaas moest Manuel in aflevering 3 wegens gezondheidsredenen de serie verlaten. Hij was blijkbaar niet de Mol!

Lies

#3
Manuel's dagboek:
Bron: www.wieisdemol.nl

Ik wou dat ik kon zeggen: Niets is wat het lijkt!! Tadaaaa, hier ben ik. Stiekem toch weer terug in aflevering 4 ofzo.
Maar nee. Ik lig eruit. Het is over. Wie is de Mol? is voor mij ten einde.
Zonder dat brute rode scherm nog wel. Afgehaakt door overmacht.

Alsof je in de Tour de France in de Koninginnerit meezit in de ontsnapping en dan lek rijdt... Zo voelt het een beetje.
Nog even hebben we geprobeerd of ik na een extra ochtend rust weer in kon springen, maar ook dat ging niet.
Pech. En dat terwijl ik - volgens mij dan hè - op een heel goed spoor zat.... :)

Van te voren had ik hele theorieën bedacht, hoe ik het spel zou gaan spelen, maar vanaf minuut 1 werd ik helemaal in het spel gezogen en bleef er van die vooraf bedachte strategie weinig over. Toch maar gewoon op mijn gevoel afgaan. Net zoals ik dat in mijn programma JONG ook altijd doe.
Vanaf dag 1 heb ik 1 (opper)hoofdverdachte gehad. En een tweede kandidaat. Natuurlijk heb ik voor de zekerheid nog een beetje gespreid, maar het feit dat ik er in aflevering 2 niet uit ging, zei mij genoeg. Daar had ik namelijk best bruut ingezet op mijn hoofdverdachte.

Lang verhaal kort: ik lig eruit en die Mol lacht in zijn vuistje. Maar.... Ondanks deze matigste reden om het spel te moeten verlaten, zie ik mijn avontuur in de Mol als een van de waanzinnigste dingen die ik tot nu toe in medialand heb meegemaakt.
Ik weet niet of je de film 'The Game' kent? Nou... Als je in Wie is de Mol? zit, dan voel je je net Michael Douglas. Bizar.

P.S.: Ik heb nu nog meer bewondering voor de makers van dit programma. Het zit qua productie erg goed in elkaar.
Bovendien loopt alles achter de schermen als een geoliede machine. 'Chapeau' en dank voor alle goede zorgen.
Ik zeg: Televizierring 2010! Toch?



---
Ik neem dus aan dat hij niet terug komt ;)

wicky the viking

Citaat van: Lies op januari 25, 2010, 18:10:45 PM
Helaas moest Manuel in aflevering 3 wegens gezondheidsredenen de serie verlaten. Hij was blijkbaar niet de Mol!

niet de mol ?
hij is alleen ziek naar huis gegaan ( zeggen ze )
wie is de mol zou wie is de mol niet zijn als ie later toch stiekum weer terug komt
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo