Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, januari 07, 2010, 21:57:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Wie is de Mol? 2010, de tiende molserie. Dat moet haast wel een hele bijzondere worden...

Eenmaal aangekomen in Japan begint het spel voor tien verse kandidaten. Arjen, Barbara, Erik, Frits, Hind, Kim, Loretta, Manuel, Sanne en Tim gooien zich dit jaar in het avontuur. En dat avontuur begint op grote hoogte in Nagasaki, waar de kandidaten verspreid over een brug, een helikopter en een boot moeten uitvogelen wie zich in welke windrichting bevindt. De Mol slaat meteen toe, want er wordt slechts €1000,- voor de pot verdiend, waar dat acht keer zoveel had kunnen zijn. Waar ging het fout? Waren Erik en Tim soms stom bezig in de helikopter, konden de mensen op de boot de vlaggen niet goed hijsen of lag de fout eigenlijk al bij de ouders van Kim, Tim en Frits, toen zij gelijkklinkende namen voor hun kinderen bedachten?

Niet veel later werden de eerste vriendschappen gesloten: Sanne & Tim en Barbara & Arjen. Maar waar dat goed voor is?

Tijdens de tweede opdracht werd veel geld verdiend, en dat mocht ook wel, want zo lastig kan het toch niet zijn om een duidelijk voorwerp te zoeken dat bij jou past. Al leken sommige kandidaten wel rare, en vooral verdachte keuzes te maken, waar Kim en Erik een opmerkelijke strategie probeerden toe te passen. Gekke Mol.

En dan is het tijd voor de test. En die kan natuurlijk nog best lastig zijn, als je niet zoveel gezien hebt. Loretta ondervond het en zij ging als eerste weer terug naar huis...



Wat vonden we ervan?

hillo

Ik zit er echt totaal niet in dit jaar, maar vind het wel leuk dat het weer begonnen is ;D

Als mol ga ik voorlopig nog even voor Barbara, maar eigenlijk heb ik geen idee... Arjen is het in ieder geval niet denk ik en ook Tim denk ik niet.

wicky the viking

#2
hallo mede moljagers  :D

er zijn me wel een paar dingen opgevallen

- sanne krijgt de brief van 'oud"mol george  :o
hoeft niets te betekenen en kan puur toeval maar toch ...
- frits die plots een t-shirt draagt met "JAPAN" erop  :-\
waar heeft ie die aan getrokken thuis ?   ??? wist ie dat ze naar japan gingen
of heeft ie die na aankomst gekocht  ?
- Barbara die niet meer weet waar de zon opkomt  :-X
als loretta dan zegt "nou gewoon in het oosten "
probeert ze  het via kompas verwarring te stichten
- de helicoptergangers (Erik & Tim) die hun eigen labels mee laten tellen bij de pijlers op de brug
en die het ook nog eens verder verprutsen  ???
als ze Immers weten dat Barbara goed is weten ze toch welke andere 3 ze moeten indelen ? ( de andere groepsleden van Barbara)
- Erik rekent voor dat ze 8000 hadden kunnen verdienen maar ... 4 keer 1000 is dat 8000 ???
- Hind verstond Tim zou op de pijler staan terwijl die in de copter zat  :o
en het label bij de kistjes van Hind is als enige rood ...  ::)
- Kim verwisselt bewust een foto met een atribuut ...  :o
ze doet dit in het bijzijn van Erik , die besluit het toe te laten ...  ???
- Manuel wil een foto via veto laten staan terwijl dit toch zeker Kim met een theepot moet zijn  :-X
Loretta spreekt wel haar veto en zet het uiteindellijk goed

Dus Wie is de Mol 2010 ?

ik ga nog even voor Erik

Gr.
Robert
 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

poltergeist

Wat een lame aflevering. 60 minuten lang telefoontje spelen. Nee, ik vond aflevering 1 maar niets. Zelfs de kandi's zijn niet tof. (Hoewel de Kate look-a-like heet is)

hillo

M'n moeder ging kijken, dus ik keek weer even mee en ik denk nu eigenlijk toch dat Sanne het is... Ze maakt meteen vriendjes, wat als mol natuurlijk ook erg handig is en verder doet ze wel heel subtiele dingen: als laatste in de rij gaan staan waardoor zij zeker was van haar positie op de boot, een kat kopen waar zij heel goed gehoord kan hebben dat Loretta en Barbara het over rode katers hebben gehad, rode lippenstift op doen bij de executie... Ik zou het wel leuk vinden als ze er lang inblijft, want ze is leuk ;D

1. Sanne
2. Barbara
3. Hind
4. Manuel
5. Frits
6. Erik
7. Kim
8. Tim
9. Arjen
10. Loretta

Marloes

Vind het lastig om nu al uitspraken te doen over de mol
Maar toch, mijn top 3:
1. Arjen
2. Sanne
3. Kim

hillo

Arjen  :-X

Die gaat er over 2 a 3 weken uit ;D

Lies

Ik heb geen idee  ???. vond het ook niet zo'n spannende aflevering maar moet er natuurlijk ook weer inkomen ;). (zo moest ik ook weer even hier er in komen hoe je iets moest citeren;))

Citaat van: wicky the viking op januari 08, 2010, 14:08:43 PM
(...)
- Hind (...)
en het label bij de kistjes van Hind is als enige rood ...  ::)
(...)
Ook Heeft Hind steeds iets roods aan, een rode portemonnee (duidelijk zichtbaar) en inderdaad een rood sleutelhangertje,
wat dit mag betekenen ??? ?


Mijn nummer 1 verdachte is toch wel Erik denk ik. 2 Sanne

hillo

Ik had ergens in aflevering 1 ook een japans teken gezien wat er heel erg in gemonteerd leek... Binnenkort even opzoeken ;D

alfroj

het is Sanne, stop maar
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.