Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe komen we aan meer leden?

Gestart door Sjors, september 28, 2004, 20:32:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Heb jij nog ideetjes hoe we aan meer actieve leden komen?
Goede idee?n die goed werken worden beloond met de zogenoemde bonus-punten.

Lies

- Nog meer reclame op andere sites, bijvoorbeeld op forums.
- Expres briefjes laten rondslingeren op school :P of op je werk natuurlijk.
- Gewoon aan mensen vertellen, of mailen ofzo.



Dis niet voor bonuspunten hoor, die mag je houwen van mij, maar zit gewoon ff wat te verzinnen, miss dat anderen daarvan ook weer op idee'n komen



mailman45

#2
Misschien ook? iets meer mensen van 20-plus benaderen, zodat iedereen zich hier ook qua leeftijd prettig kan voelen, ik wil er best wel mijn best voor doen.

Een eigen chatroom op het forum onderbrengen, misschien?
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Citaat van: mailman45 op september 29, 2004, 14:11:13 PM
Misschien ook? iets meer mensen van 20-plus benaderen, zodat iedereen zich hier ook qua leeftijd prettig kan voelen, ik wil er best wel mijn best voor doen.

Een eigen chatroom op het forum onderbrengen, misschien?
]

Hoe wil je die leeftijdsgroep op het forum krijgen?

mailman45

1 voor 1, denk ik, ik laat me nog iets invallen. We hebben er inmiddels al 3 van boven de 20, en 4 van boven de 16, nietwaar?


Niet te vergeten door het promoten van het triviantspel.........
Hier stond een leuke ondertitel...........

~McDuck*

een doorstuurmailtje met reclame van Hot Forum

Lies

Citaat van: Long Bow op oktober 18, 2004, 20:49:31 PM
een doorstuurmailtje met reclame van Hot Forum

ah ah *foei* :P We doen hier niet aan doorstuur mailtjes, we hebben et er laatst met een groep over gehad, en we vinden het zelf ook niet leuk als er doorstuurmailtjes naar ons worden gestuurd dus die optie strepen we door.
Volgende :P

~McDuck*


Lies

Ik bedoel het NIET gemeen.Maar ik probeer duidelijk te maken dat dat geen optiue word

Susa

doorstuurmailtjes NOOIT :P, neeh dat vin ik echt heel irri vooral die dingen op msn en alles, maar het was opzich niet echt een slecht idee hoor ;)

Lies

Ik heb het op een paar tafels op school geschreven, misschien dat iemand het overschrijft, en gaat kijken :P mondje dicht he :P

Susa

dat deed ik altijd met de mail van mike van kampen :P, maar dan met nog iets lulligs erbij zoals lees je ook de tina voeg me toe worden we penvriendinnen ofzo dat soort dingen. want tis nogal ene verhaal en dat kan ik nu niet vertellen want kut leraar
\

Daam

Een actie organiseren...En daar veel mensen van op de hoogte houden. Vrienden worden met andere fora, stickers laten drukken...

Beetje creatief zijn ;)

Lies

#13
Vorige maand maar 10 nieuwe leden, dat kan echt meer hoor!

miss. foldertjes maken, uhm speciale pennen? :P

li-tje

kzal ut ook op tafels gaan schrijven, goed idee elise!!!