Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe komen we aan meer leden?

Gestart door Sjors, september 28, 2004, 20:32:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Citaat van: Killerflight op november 24, 2005, 13:18:05 PM
Nou het is hier wel cooler geworden.
Maar ik moet voor mijn eigen forum rec maken.
Want me oude is door mijn domheid helemaal gehakt
http://tranceblast.forumup.org
Natuurlijk weet ik dat ik hier geen link mag plaatsen.
Maar jah, maak niet meer uit.
Als het niet mag..waarom doe je het dan?

Killerflight


~McDuck*

Citaat van: Killerflight op december 12, 2005, 21:56:30 PM
Oh oke, maar wanneer komen er dan meer oude leden terug. Want er posten maximaal 10 oude leden p/d
Oude leden hebben waarschijnlijk geen tijd enzo. En daarom komen ze niet meer op het forum. Leden die weinig posts hebben worden dan gedelete en actieve users blijven dan gewoon bestaan.

Killerflight

Jah dan kunnen er zo nog 75 verwijderd worden. Want die hebben of allemaal geen tijd(grootste smoes ooit) of zijn deze forum gewoon vergeten en willen hem verzieken. Zo heb ik het ook maar 5 van de 35 leden posten op mijn forum. En dan is de helft zelf gewoon nog nutteloos ook en 3/4 door mij gemaakt(niet de nutteloze).


Eigenlijk moet je aan iedereen die al eren tijd niet is geweest vragen of ze willen zeggen why?

Luc

Citaat van: Killerflight op december 13, 2005, 17:11:16 PM
of zijn deze forum gewoon vergeten en willen hem verzieken.
Eigenlijk moet je aan iedereen die al eren tijd niet is geweest vragen of ze willen zeggen why?

Als je het vergeet wil niet meteen zeggen dat je het verziekt :S :S

en om nou iedereen te vragen waarom...dan klinkt dat zo wanhopig, en dat is dit forum helemaal niet

Killerflight

Ah oke, he het is niet wanhopid bedoelt maar men wil toch wel weten waarom die leden er niet meer zijn?

Luc

Nouja...mij kan het niet zoveel schelen... als er maar leuke mensen op het forum zijn ;) En als je gaat irriteren met vragen komen ze zowiezo nooit meer ;) Een herringerinkje via de HFM lijkt me genoeg ;)

~McDuck*

Maar die HFM krijgen alleen de mensen die hem willen ontvangen!

Luc

Oh :P Ik d8 dat ze dat wel kregen...

Killerflight

Ik krijg hem niet maar wil hem wel. En via de HM helpt niet echt want ze verwijderen hem toch geleik.

Lies

Citaat van: Killerflight op december 13, 2005, 17:11:16 PM
Jah dan kunnen er zo nog 75 verwijderd worden. Want die hebben of allemaal geen tijd(grootste smoes ooit)

Sommige mensen hebben wel een leven ::) neej maar er zijn veel nog die opschool zitten en een van de laatste jaren.. sommige net met hakkenover de sloot over.. forum is niet voor altijd.. een goede opleiding wel!

SaiKano

Reclames op tv maken van dit site? :P

Lies

Citaat van: Saikano op december 13, 2005, 21:28:25 PM
Reclames op tv maken van dit site? :P
[/quote
aja ook med so goet Neederlants? ::)
En lekkerr duur

djwimmy

of hang gewoon een poster op bij jou op sgol leden komen binnen waaien hoop ik
Posten hier posten daar we posten overal!!

Killerflight

Neeh NTB radio hier op deze forum zetten en niet als speciale site.
Dus gewoon als radio want de meeste kunnen pas lekker forummen als er muziek is.
En ze hebben niet altijd zin om virussen of spyware binnentekrijgen.