Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hoe komen we aan meer leden?

Gestart door Sjors, september 28, 2004, 20:32:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Citaat van: McDuck op januari 07, 2006, 21:17:39 PM
Citaat van: Elfje99 op januari 07, 2006, 13:31:32 PM
nou miss aan bijde kanten een stukje?
Een stukje van wat?

nou kijk aan delinkerkant zit een stukje oranje achtig en als je miss ook wat rechts doet, allen dan t minder leeg lijkt.
maar dan bedoel ik dus de helft rechts en de helft links van t orankje.. als je t nog snapt :P

Killerflight

Blauw, liefst water blauw, dus soort van glas blauw is het mooist

Faabjuh

Oh jawel hoor, je kijkt gewoon even in de bron welke code je nodig hebt. Volgens mij is het deze:
.post {font-family:; color:}
En dan zet je er d lettertype en kleur in en dan heb je het. =)

Ik zit op Thats-Me, daar gebruik je ook HTML en CSS voor je profiel. Is heel makkelijk =).

~McDuck*

Citaat van: Elfje99 op januari 08, 2006, 12:13:19 PM
nou kijk aan delinkerkant zit een stukje oranje achtig en als je miss ook wat rechts doet, allen dan t minder leeg lijkt.
maar dan bedoel ik dus de helft rechts en de helft links van t orankje.. als je t nog snapt :P
Dus links en rechts zo'n orange strookje? Krijg je dan niet nog meer leeg?

Lies

Citaat van: McDuck op januari 09, 2006, 07:57:56 AM
Citaat van: Elfje99 op januari 08, 2006, 12:13:19 PM
nou kijk aan delinkerkant zit een stukje oranje achtig en als je miss ook wat rechts doet, allen dan t minder leeg lijkt.
maar dan bedoel ik dus de helft rechts en de helft links van t orankje.. als je t nog snapt :P
Dus links en rechts zo'n orange strookje? Krijg je dan niet nog meer leeg?
neej wat er zit de helft en dan andere helft aan de andere kant :P
maar miss dat het dan heel hokkerig word :-\

~McDuck*

Citaat van: Faabjuh op januari 08, 2006, 13:58:09 PM
Oh jawel hoor, je kijkt gewoon even in de bron welke code je nodig hebt. Volgens mij is het deze:
.post {font-family:; color:}
En dan zet je er d lettertype en kleur in en dan heb je het. =)

Ik zit op Thats-Me, daar gebruik je ook HTML en CSS voor je profiel. Is heel makkelijk =).
ja, maar dit is niet de code om die hier neer te zetten. (zie screen)



Citaat van: Elfje99 op januari 09, 2006, 07:59:38 AM
neej wat er zit de helft en dan andere helft aan de andere kant :P
maar miss dat het dan heel hokkerig word :-\
Is dat niet een beetje onlogisch? :P En als het toch 2x de helft is, bij het nog steeds (2x de helft is een hele) helemaal leeg.

Lies

ja maar dan is het minder leeg :P

Killerflight

Lol hij is eigenlijk te vol, daarom gebruik ik snel beantwoordenz!

Faabjuh

Citaat van: McDuck op januari 09, 2006, 08:02:28 AM
ja, maar dit is niet de code om die hier neer te zetten. (zie screen)
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Wat niet daar neerzetten? Waar?

Lies

Citaat van: Trancekill op januari 09, 2006, 12:13:26 PM
Lol hij is eigenlijk te vol, daarom gebruik ik snel beantwoordenz!
daar gaat het helemaal niet over..

maar alten we back 2 topic gaan, aangezien het hier niet meer over de leden gaat..

Killerflight

Aha maar ik ging niet off topic.

Idee : sex forum aan maken voor leden boven de 15+
Idee : 2 boarden aanmaken, een vrouwen en mannen forum, waarbij leden pas toegang kunnen krijgen door lekker actief te posten en niet onzin, waardoor men meer zin heb om lid te worden want in dat board kunnen ze dan over mannenzaken en vrouwenzaken praten , doen want op meer dan 100 forums is dat zo!

~McDuck*

Citaat van: Trancekill op januari 09, 2006, 17:12:44 PM
Idee : sex forum aan maken voor leden boven de 15+
Juist niet, door je forum 'netjes' te houden blijf je juist de leden behouden. (sex is trouwens 18+)

Citaat van: Trancekill op januari 09, 2006, 17:12:44 PM
Idee : 2 boarden aanmaken, een vrouwen en mannen forum, waarbij leden pas toegang kunnen krijgen door lekker actief te posten en niet onzin, waardoor men meer zin heb om lid te worden want in dat board kunnen ze dan over mannenzaken en vrouwenzaken praten , doen want op meer dan 100 forums is dat zo!
Het is juist veel gezelliger als iedereen ieders reactie kan lezen. Waarom nou precies een vrouwen en mannen forum. :S :-\

Luc

Citaat van: Trancekill op januari 09, 2006, 17:12:44 PM
Idee : 2 boarden aanmaken, een vrouwen en mannen forum, waarbij leden pas toegang kunnen krijgen door lekker actief te posten en niet onzin, waardoor men meer zin heb om lid te worden want in dat board kunnen ze dan over mannenzaken en vrouwenzaken praten , doen want op meer dan 100 forums is dat zo!

Er is al zoiets hoor, voor de leden die de titel 'Actieve Leden' hebben

Killerflight

Jah maar het is leuker als er dan een speciaal board komt voor leden die alleen kunnen gaan bekijken als die actief genoeg zijn en dan geen onnutige post!

~McDuck*