Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

De Molbar

Gestart door Lies, januari 19, 2010, 19:26:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Praat hier over alles wat je over Wie is de mol?! kwijt wil, of het nu zinnig is of niet.  ;)[Mollie1]

Lies

Jeroen van Koningsbrugge sloeg 'Wie Is De Mol?' af
Bron: nu.nl

AMSTERDAM - Jeroen van Koningsbrugge laat geen moment onbenut om voor de camera's te verschijnen, maar meedoen met 'Wie Is De Mol?' ziet hij absoluut niet zitten.

Ook zijn Jurk!-collega Dennis van de Ven vindt het maar niets. "Ik moet er niet aan denken om met zes bekende Nederlanders in Australië te zijn", zegt Van de Ven tegen NL Tracks. "Ik denk dan laat dat dan iemand doen die dat echt leuk vindt."

Ook Van Koningsbrugge geeft toe een paar keer te zijn gevraagd voor de Avro-show, maar hij wil absoluut niet meedoen. "Ik wil gewoon dingen doen die ik leuk vind", aldus de grappenmaker.


Lies

Interview met Barbara Barend.
Bron: Vara gids van week 3

Lies

Interview met Sanne vogel.
Bron: Vara gids week 4

Lies

De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol
Minimale opbrengst: € 50,00

De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol; namelijk de bekendmaking van de identiteit van de mol!

Voor de hoogste bieder:
Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.

Tijdens deze opnames zal de mol zich aan de kandidaten bekend maken. Naast de kandidaten zal er plaats zijn voor één persoon om aanwezig te zijn bij deze onthulling. De aflevering zal worden opgenomen op een zaterdag in februari. Tijd en locatie blijven geheim. Alleen de winnaar van de veiling zal door ons geïnstrueerd worden wanneer hij op welke locatie aanwezig moet zijn.

Er is nog nooit iemand van "buitenaf" aanwezig geweest bij deze opnames.

Het is dan ook noodzakelijk dat deze persoon een geheim kan bewaren. Zoals iedereen die bij het geheim van de mol betrokken wordt zal ook deze persoon een geheimhoudingscontract moeten tekenen.

Succes!

Aangeboden door
Wie is de mol
www.wieisdemol.nl

http://www.twitterveiling.nl/auction/de-onthulling-van-het-best-bewaarde-geheim-van-wie-is-de-mol/2b7d7d68-1231-3909-6891-2d2bda6899ba

Lies

Waarom komt er bij http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/molmailvideo/59331.aspx 'hints' in het Japans te staan bij Sanne? En later ook bij P-J?

hillo

Doen ze wel vaker, ook bij andere kandidaten ;)

Lies

Tiende serie..
2010
Nog tien dagen (@ twitter)
Wie is de mol (10 letters)
Kim Pieters (10 letters)

Pff wie is de mol?! je begint dingen te zien die er niet zijn :p Ik weet het echt niet meer :P

hillo

Ik heb een kans van 1 op 10 dat ik mee mag met serie 11 ;D

Marloes

Citaat van: hillo op februari 23, 2010, 21:12:16 PM
Ik heb een kans van 1 op 10 dat ik mee mag met serie 11 ;D
Zou wel heel tof zijn :o

Karen

Citaat van: hillo op februari 23, 2010, 21:12:16 PM
Ik heb een kans van 1 op 10 dat ik mee mag met serie 11 ;D
Zozo?  :)

alfroj

netjes, dus je hebt de tests op de site goed gemaakt? dan mag je mee op reis met de opnames als ik me niet vergist?
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Karen

Neem mij mee!  :D

hillo

Ik won inderdaad ;D

Maar het was de quiz, niet de test of iets ;)

Lies

Gefeliciteerd!
En al een bieding gestart wie er mee gaat? ;)