Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ideeën topic

Gestart door Sjors, juli 01, 2004, 21:29:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Zie jij graag iets gebeuren op HotForum of wil jij zelf wat ondernemen en heb je daar wat voor nodig?

Vraag het gerust in dit topic of pm/pb de crew

Susa

hij was eerst ffkes geel, maar dat heeft sjorsje weer verandert wrm?

wicky the viking

Boven elk berichtje staat een "button" met een uitroepteken .

Hiermee kan je aanklikken of je de reakties op dit bericht doorgegeven krijgt .
Goeie optie vindt ik? ;)

Echter , ik kan per hoofdstuk ( onderwerp ) niet zien of ik die funktie heb aangeschakeld of niet? :'(
mss? kan dat veranderd worden doormiddel van b.v. wel ingeschakeld is een rood uitroepteken
en niet ingeschakeld is geel

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

LC

Je kan zien op welke topics (onderwerpen) je bent "geabonneerd" door bovenin op profiel te klikken. Dan rechts staat er Notificatie Instellingen. Druk daarop en je ziet op welke je bent geaboneerd

wicky the viking

ja , dat snap ik wel .
maar ,
waar het mij om gaat :
Als ik een onderwerp open waar ik op "geabboneerd" ben en de discussie gaat langzamer hand een richting uit waardoor ik h'm niet meer hoef te volgen .
Dan wil graag direckt bovenaan het onderwerp kunnen zien of ik erop "geabboneerd" ben .
Zodat ik niet eerst naar m'n profiel heen hoef .

Maar het was ook maar een ideetje? :-\
als de meerderheid het niet nodig vond of het helemaal geen goed idee vind ,
dan maakt dat ook niet uit .
Ik dacht alleen dat het wel gemakkelijk zou zijn .

Ik kan immers aan de vorm en kleur van het mapje ook zien of ik meedoe / meegedaan aan een onderwerp .
dus zo'n uitroepteken in rood extra lijkt me ook tot de mogelijkheden te behoren .

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Ja, zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik zelf abonneer me niet. Misschien heel enkel en dan onthoudt ik het meestal wel.

Susa

ik kijk veel over die subboards heen vin ze maar op een vreemde plek staan :P

Sjors

Ja maar ze komen wel omhoog als het er echt tijd voor wordt.

Susa

ow dat is de bedoeling, oke dan ;)

Sjors

En als het allemaal voorbij is gaat het helemaal naar onderaan.

wicky the viking

Hoe kan ik op een andere "wie is de mol" club
een link plaatsen naar deze club ?
:-\

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

wicky the viking

sorry mijn vraag over die link staat in een verkeerd onderwerp
Rare Jongens ,
Die Romeinen

wicky the viking

Voor de update
was er duidelijk verschil te zien tussen de onderwerpen die veel bezocht werden .
:-\
Nu is alles simpel allemaal rood , ik was er te zien of je er zelf in geplaats had .
mss moeten de getallen iets omhoog ( meer dan 15 reakties kan denk ik wel omhoog )

Ook staan gesloten onderwerpen en nog open onderwerpen kriskras door elkaar .
mss een goed idee om in ieder hoofdstuk een onderwerp met "zolderkamer"
te maken ?
Je krijgt dan b.v. in het hoofdstuk Molonline2 een hoofdstuk "zolderkamer" met daarin alle gesloten onderwerpen van Molonline2
Zoiets  kan je ook doen in het hoofdstuk sport , enz. enz.
Ik denk dat het er een stuk overzichtiglijker door wordt .

Een welkomst onderwerp of onderwerp waar spelregels in uit gelegd worden zouden wel mogen blijven staan .

het is maar een ideetje   ::)

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

~McDuck*

daantjuh zegt dat het een beetje onoverzichtelijk is vergeleken met andere forum is dat waar?

Daantjuh

Jup ik vind van wel, veel topics en dat vind ik er onoverzichtelijk aan. ze staan allemaal wel weer goed opgedeeld dat dan weer wel, maar toch. Maar als ik kijk naar de site waar ik ook bij een forum zit daar zijn minder onderwerpen, maar wel met hele goeie inhoud vind ik zelf!