Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Ideeën topic

Gestart door Sjors, juli 01, 2004, 21:29:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

nu hoor je het zelf

Sjors

Ja,  kijk, maar wij leven ook echt als forum en dan moet je een breed publiek aantrekken, zommige forums horen bij een website, dus dan is het een beetje tweede rang, bij ons is het forum echt eerste rang.

Daantjuh

Hmm daar heb je zeker wel gelijk in, maar daar is bijv. 1 topic om je voortestellen en ze welkom te heten, dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.

ook hebben de topics meer inhoud zoals: filosoferen, discusieren enz enz..

ik vind het allemaal wat duidelijker, maar dat is mijn mening!

Ik kraak dit forum niet af hoor!

Susa

jah 1 welkom heel handig, niet allemaal losse topics gaan aanmaken, want die mensen ga ik echt neit afzonderlijk welkom heten hoor, ik heet ze nu allemaal welkom  ;D

Lies

#19
Ik vind dat ze zicht bij welkom moeten voorstellen en niet allemaal onder MIJN voorstel topic :P daar om heb ik m gesloten. 

Sjors

Citaat van: Daantjuh op oktober 20, 2004, 13:32:45 PM
Hmm daar heb je zeker wel gelijk in, maar daar is bijv. 1 topic om je voortestellen en ze welkom te heten, dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.

ook hebben de topics meer inhoud zoals: filosoferen, discusieren enz enz..

ik vind het allemaal wat duidelijker, maar dat is mijn mening!

Ik kraak dit forum niet af hoor!

Het handige van een forum is om zelf topics te openen, zo krijgen wij op het forum wat de leden willen, dus laat je handje gaan....

Daantjuh

Als ik mijn handje laat gaan, wordt het nog onoverzichtelijker ben ik bang.. ik geef alleen een tip!!

Sjors

Ik snap het, maar ik geef een reactie

Daantjuh

Ik snap dat je een reactie geeft! Ik hoop dat je misschien wat met mijn tip aan kan, want zo te zien vinden het meerdere leden..

~McDuck*


Sjors

Citaat van: Daantjuh op oktober 20, 2004, 20:50:54 PM
Ik snap dat je een reactie geeft! Ik hoop dat je misschien wat met mijn tip aan kan, want zo te zien vinden het meerdere leden..

Ik gef toch ook een oplossing, want vind het eigenlijk meer een prbleem omdat je het bijvoorbeeld zelf kan oplossen

Lies

Ik denk dat jullie, die het over zichtelijk vinden, gewoon niet moeten zeure :P
gewoon nog ff moeten in werken, je went er wel aan. En als er 1 welkom topic was, moet je als je voor het eerst komt, en niet weet hoe het moet, dus daar helemaal door heen scrollen.

U fT. Me

We kunnen ook een Hot Forum chatbox hier aanmaken

~McDuck*

Ik heb een idee:
Omdat er vaak op nieuwe polls weinig wordt gestemd, kwam ik op een idee.

Een nieuw poll mag een bepaald aantal dagen op de index pagina staan tot er een nieuwe komt, is de nieuwe te snel dan mag hij na die periode op de index pagina.
De poll zou dan ergens moeten staan waar die opvalt.

Geef je mening over dit idee! ;D

Ik

zoals je al weet... vind ik dit een goed idee  ;)