Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 6

Gestart door Sjors, oktober 10, 2004, 21:41:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

En ja hoor een bekende vraag...

Wat vonden jullie er van?

Ik

ik vond dit een vage aflevering... anders dan anders...

Sjors

Hij was wel helemaal top!
Leuk dat de Moerasketiers mogen beslissen wie mogen blijven en wie niet.
Ik vond de proef ook weer anders dan anders!

Lies

Ik vond m wel leuk de aflevering, maar ze zitten op een ander eiland maar mogen niet ontdekt worden, maar hoezo zouden de andere ze moeten zien dan?

wicky the viking

Ik schrijf niet vaak in dit topic .
Maar de aflevering van gister wil ik toch wel iets over kwijt .

Die samensmelting , kwam voor de moerasgasten net op tijd .
maar het feestje op de boot werd hun bijna noodlottig , door hun nieuwsgierigheid .

En dat waardoor hoe heette ze ook weer eruit ging ?
Ik noemde het maar even de "slapende steen" een gemene maar doeltreffende manier om iemand te "lozen"
Je moet iemand vindt ik z'n rust gunnen als hij of zij er aan toe is !
Logisch dat toen chamonelle ( ik hop dat ik het goed schrijf ) er al snel een paar waren die de steen snel lieten vallen

gr.
robert 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Ik

ik snapte eigenlijk niet wat dat ding inhield die mohammed kreeg... wat was dat...?? en wat was de functie daarvan...??

Lies

emunutijts ketting, zeg maar een vrijstelling, dan kan hij etr niet uitgestemd worden de eerst volgende ronde...

Ik

alsof hij dat nodig heeft...  :P

Sjors

Hij heeft geen immuniteit nodig, maar doordat hij won ligt zijn plaats weer beter in de groep, want zo kon Mitchell er uit gestemd worden.

Ik

o ja idd ja... gelukkig is mitchell eruit... maar ik had iets gehoord dat ze mick er dan uit gaan stemmen omdat hij mitchell niet mag... kunnen de mensen in de mangrove ook mensen eruitstemmen...??

Lies

maar ze zitten op een ander eiland maar mogen niet ontdekt worden, maar hoezo zouden de andere ze moeten zien dan??? die hebben toch niks meer met dat eiland te maken?

Ik

tegen wie heb je dat...?? als je het tegen mij hebt dat volg ik je niet meer helemaal ben ik bang...  :-\

Lies

In het algemeen bedoel ik dat eigelijk.

Sjors

De kandidaten zitten nu met zijn allen op een eiland en de mangrove + aanhang op een ander eiland. Het gaat er nu niet meer om of ze ontdekt worden, alleen de mangrove drie mogen zeggen of ze mensen toelaten op het eiland of niet.

Susa

ik heb het niet gevolgt :(