Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Even laat op de avond

Gestart door Sjors, oktober 16, 2004, 23:23:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc


Monique

gelukkig is t nu opgelost ;) wist t gewoon alelmaal niet meer en snapte t zelf ook niet ;)
wat is t toch laat he... ik ga maar naar bed... ( oke, best vroeg, maar ik ben heeel moe, nog steeds van werkweek.. moet toch wat he ;) )
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Killerflight

lol grappige topic is dit man best oud dat wel ;D

Sjors

Lekker oud, maar dat is gewoon beetje onzin posten en soms sluit ik hem lkkr, we zien wel wat we hiermee doen, alles mag

Monique

dan kijk ik denk ik net nooit ;) als jij m sluit ;) :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Als ie gesloten is kun je m ook bekijken hoor :P

Monique

jah ;) maar meestal reageer ik ook en dan zou k t wel merken :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

[zwaai] ok :) zo mm.. zal ik es eens een lang berichtje plaatsen? Heb daar eigelijk wel zin in, maar weet niet wat te plaatsen maja. [denk]Ik heb net Oberon gekeken vond wel leuk :). Heeft nog iemand het gezien? Wat vond jij er van? Me moeder kijkt nu Vermist maar dat vind ik beetje saai en sneu :-[ [sorry] Dus ga ik maar ff posten... Heb ook lekker chippies van diej paprika frites.. Maar eigelijk heb ik dr niet veel zin in.. :P Dus drink ik maar Cola.. uit een glas met een rietje.. Een groen wit rietje.. Nou lekker interresant zal toch wat boeiend moeten vertellen zodat niemand me berichie verwijderd :P Ik heb zin in kerst.. maar is dan nog me verjaardag :P Maar kerst is altijd gezelig gaan we langs oma's enzow.. en dan een lekker ruikende kerstboom in huis :). Enige is dat ik veel denk aan vorig jaar wat ik lieve rniet zou doen maar goed. Waarom tja dat vertel ik liever niet :-X. er zijn nu nog 17 van de 164 mensne op msn maar niemand praat :( Gister ook al niet maar toen wou ik blijven als zo'n gozer online kwam maar diej kwam niet dus die vind ik ook niet meer lief. :P ::) Dus toen ging Monique een verhaaltje vertellen.. Was wel leuk verhaaltje misschien dat ze dat hier ook wel wil posten :P Maja.. nu maar ff vertellen wat ik vandaag heb gedaan: Gemsnt en tv gekeken en wat getekend :P Boeiend he :P en veel geforumt.. Ja ik heb beetje saai leven :P Naja ik denk dat ik nu maar stop want anders duurt het zolang voordat jullie dit gelezen hebben :P Naja weltrusten en tot morgen ;) Groetjes Elise [kusje]

Killerflight

Overdrijven kan ook ik heb ook zin in kerst maar liever in oud en nieuw
Laat in de avond kijk ik altijd tv of slaap ik

Luc


Lies


hillo

het is hier helemaal fantasitico! Alleen is het zo stil op msn enzo... Zal wel komen dat veel nog op school zitten ofzo! Wie heeft er nog wat leuks meegemaakt van de mensen die er wél zijn? ;D

Luc

Ik heb de hele middag geslapen :P

Lies

Uhh school was wel koel :p
heb nieuw woord bedacht: elargische eractie..  :-\ oja en we waren spreekwoorden enzow naar t engels vertalen: You Can Shake It!

hillo

Citaat van: _Luc_ op mei 16, 2006, 19:41:06 PM
Ik heb de hele middag geslapen :P

Ik heb zojuist van half 7 tot half 9 liggen maffen :P

Citaat van: Elfje99 op mei 16, 2006, 20:11:56 PM
Uhh school was wel koel :p
heb nieuw woord bedacht: elargische eractie..  :-\ oja en we waren spreekwoorden enzow naar t engels vertalen: You Can Shake It!

You can sit there on the bank! There is nothing on the hand!