Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

intel vs amd

Gestart door Chris.B, oktober 16, 2004, 23:28:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

neuh dat hoeft niet ik vind dit heel duidelijk...

Chris.B

hahaha intel verliest steeds meer terrein aan amd al zal dat niet lang doorgaan aangezien er nu intels in de apple's zitte :-\

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

EvaiN

maar als er intel processors in de apple's kunnen, kunnen er ook amd procecors in :P das dan maar kleine stap

Chris.B

das theoretisch mogelijk

maarja het geval is dat apple een deal heeft me intel en niet met amd en das duzz minder gunstig voor amd aangezien je zelf niet ff een amd in een apple zet

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Waarom zou je zobiezo voor apple kiezen= ???

SaiKano

#50
Omdat Apple heeft een ontwikkelder proccesor :P


Citaat van: Chris.B op januari 29, 2006, 15:12:53 PM
das theoretisch mogelijk

maarja het geval is dat apple een deal heeft me intel en niet met amd en das duzz minder gunstig voor amd aangezien je zelf niet ff een amd in een apple zet
De deal tussen hun is dat intel hun ontwikkelder proccesors geeft... in andere worden die intels in Mac's zijn veel krachtiger dan AMD :P

~McDuck*

Lijkt me niet. Wat zou daar nu het verschil aan kunnen zijn? Tis toch de zelfde kastie?

SaiKano

Intel 2,5 Ghz (Dual)-------------------------------------------AMD Athl 64 X2 4800+ (Dual)

Frequentie:        2x 2500Mhz                                                  2x 2400Mhz

FSB:                 1.25 Ghz PER prossesor                                 1 Ghz PER prossesor
                                                                   
L2-cache:         1 MB PER prossesor                                       1 MB Ghz PER prossesor


Dat is het vershiel tussen AMD en Apple's intel dat ik weet :P

~McDuck*

Dat is gewoon wat voor verschillende onderdelen je erinstopt.
Dat maakt dus niets uit.
Maar waarom ziet AMD dan zoveel in Apple? En waarom kiezen mensen zograag voor Apple? Alleen vanwege zn iPod en alle andere i's? ???

SaiKano

Citaat van: McDuck op januari 31, 2006, 21:21:08 PM
Dat is gewoon wat voor verschillende onderdelen je erinstopt.
Dat maakt dus niets uit.
Maar waarom ziet AMD dan zoveel in Apple? En waarom kiezen mensen zograag voor Apple? Alleen vanwege zn iPod en alle andere i's? ???
??? AMD zit niet in Apple :P
Waarom ze het kopen is omdat mishien van wegens styl :P

~McDuck*

AMD zit nog niet in Apple, maar waarom toch die interresse?
Ik denk het niet dat het vanwege de style is ;)
Ik denk omdat er toch wel mensen zijn die zon ding aanschaffen voor hun 'i' dingen (bv iPod) en vanwege hun media center?

Chris.B

apple's zijn zeer betrouwbaar met mac os x erop en nu windows er ook op draait gaat er een wereld open

apple computers zijn mooi grafisch leveren ze hele goed prestaties en ze passen goed in het interieur in tegen stelling tot de gwne pc's om eerlijk te zijn als ik de kans kreeg zou ik een apple kope

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

EvaiN

alleen het enige probleem lijkt me of men games er ook allemaal op draaien :P kzout wel es willen proberen dat MAC OS , men oom krijgt een apple dus zal daar es kijken of et wat is :D

SaiKano

Citaat van: EvaiN op februari 02, 2006, 08:04:32 AM
alleen het enige probleem lijkt me of men games er ook allemaal op draaien :P kzout wel es willen proberen dat MAC OS , men oom krijgt een apple dus zal daar es kijken of et wat is :D
Je kan Mac OS op je gewonne pc installeren :-\

~McDuck*

Citaat van: EvaiN op februari 02, 2006, 08:04:32 AM
alleen het enige probleem lijkt me of men games er ook allemaal op draaien :P kzout wel es willen proberen dat MAC OS , men oom krijgt een apple dus zal daar es kijken of et wat is :D
Emulatortje gebruiken? :D