Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test 8

Gestart door Sjors, oktober 22, 2004, 17:47:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Eerst een vraag:

Willen jullie met zijn 4en naar de finale of met 3 mensen?

wicky the viking

met z'n drieen

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mailman45

#2
met vier personen, hangt  een beetje af wat je met opdracht 16 gaat doen. Ik zou voorstellen, als er meer mensen zijn geweest die dezelfde vergissing hebben gemaakt als ik (mijzelf noemen), laat opdracht 16 vervallen, en speel de finale met 4 personen, OF maak een snelle nieuw opdracht.

Ik zal voortaan beter lezen...... ;D
Hier stond een leuke ondertitel...........

wicky the viking

Citaat van: mailman45 op oktober 22, 2004, 21:39:19 PM
met vier personen, hangt? een beetje af wat je met opdracht 16 gaat doen. Ik zou voorstellen, als er meer mensen zijn geweest die dezelfde vergissing hebben gemaakt als ik (mijzelf noemen), laat opdracht 16 vervallen, en speel de finale met 4 personen, OF maak een snelle nieuw opdracht.

Ik zal voortaan beter lezen...... ;D

Aangezien ik de voorkeur geef aan een driemansfinale ( leuk scrabble woordje )
stel ik voor opdracht 16 te laten vervallen zoals Jos hierboven ook oppert .
Maae dan gewoon door te gaan met de executitie test , mss moet je de executitie om het eerlijk houden dan een of twee dagen later houden .

Ook kan je nog een week langer door gaan met 4 kandi 's , maar ik weet niet of je dan opdrachten genoeg hebt .

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mailman45

Ik had nog twee opdrachten, maar daar ken ik de uitkomst al van, dus dat werkt niet echt :D :D ::) ::)
Hier stond een leuke ondertitel...........

wicky the viking

Citaat van: mailman45 op oktober 22, 2004, 22:08:37 PM
Ik had nog twee opdrachten, maar daar ken ik de uitkomst al van, dus dat werkt niet echt :D :D ::) ::)

Ja Jos  :D
je hebt gelijk , maar ik had het natuurlijktegen sjors in dit geval

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

jullie kunnen gewoon niet elzen en daar gaat mijn vrijstelling ... ik asl enige die het goed heeft gedaan cker, naja maybe lianda nog, ik stem voor 3 mensne in de finale, jemoet gewoon geod elzen ;), want anders kan je andere opdrachten ook cancelen omdat iemand de mist in ging omdat ie iets verkeerd had gelzen.
:P

wicky the viking

Citaat van: susa op oktober 22, 2004, 23:47:29 PM
jullie kunnen gewoon niet elzen en daar gaat mijn vrijstelling ... ik asl enige die het goed heeft gedaan cker, naja maybe lianda nog, ik stem voor 3 mensne in de finale, jemoet gewoon geod elzen ;), want anders kan je andere opdrachten ook cancelen omdat iemand de mist in ging omdat ie iets verkeerd had gelzen.
:P

tja we vergissen ons nog weleens , maar vergissen is menselijk

Of ...

Een mol heeft slechte ogen , da's algemeen bekend !

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mailman45

Als het zo is dat susa als enige de test meteen goed heeft ingevuld, is het voor mij duidelijk wie van mij de vrijstelling mag krijgen.

Voor mij was het gewoon zo: ik had buiten de tijd een gecorrigeerde lijst ingevuld, en als ik DAARdoor in de finale terecht zou komen, en iemand die het goed had gedaan, zou er daardoor buiten vallen, dat zou ik gewoon niet eerlijk vinden. Mijn voorstel: Susa de vrijstelling, en de andere twee plekken loten. in dat geval kies ik alsnog voor 3 personen  in de finale.

(overigens: als er drie personen hebben gedaan, wat ik had gedaan, heb ik achteraf wel de nodige vragen goed gehad....., maar dat is een andere zaak ;D ;D)
Hier stond een leuke ondertitel...........

li-tje

Ik heb ook de test goed ingevult!!!! Ik had alleen ff geen tijd om te reageren! Mar kwil ut liefst met zn 3en in de finale, dat is wat makkelijker lijkt me. Kunnen we dr nie gwoon een week anplakken, das wel een goe idee! Met 1 opdr8 xtra waaro je dan ook een vrijstelling kan winnen.
Of een opdracht tussen mij en susa, om een vrijstelling!!!

mailman45

Is voor mij ook geen probleem. De vrijstelling moet gewoon terechtkomen, bij een van de mensen die het meteen correct had gedaan.

Of het kan ook zo: jullie twee in de finale, en Robert en ik erom loten. Ik heb geen problemen met wat voor oplossing dan ook.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Jos heeft de meeste vragen goed, Jos mag zeggen of de finale met 4 mensen(aanrader!!) of met 3 mensen gespeeld wordt.

mailman45

Omdat ik niet wil dat door mijn eigen fout iemand anders uit de boot valt, kies ik ervoor met vier mensen de finale in te gaan. Dat lijkt me gewoon het eerlijkste.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors


wicky the viking

Dus de finalisten zijn nu bekend ?

En het zijn ...
Jos
Susa
Lianda
en
Robert

??

Dan wil ik alle finalisten van harte feliciteren !

En voor mezelf ...   hoi hoi hoi hoi  :D :D :D
ik ben finalist !!!

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen