Seizoen 2011: aflevering 1: Een Yvonneke doen

Gestart door poltergeist, januari 06, 2011, 21:30:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Zoveel prachtige momenten, vuurwerk afsteken, een prachtintro, een grote open goal in de bus, de mol zat er in DUH.

Maargoed, dat alles verdween en maakte dit alles negatief.

HEBBEN ZE NU ECHT EEN YVONNEKE GEDAAN?

Bij deze wil ik dat de moslima look a like er zo vlug mogelijk uitgaat om de theorie te ontkrachten  ;D

Martinulus

Deze aflevering omschreef ik een paar minuten na hem gezien te hebben als volgt: een en al mindfuck. In de bus (de mol zat erin, duh!), die route, en daarna de executie...


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Lennart

True that :D Als ze het op deze manier blijven doorzetten beloofd dit nog de leukste serie ooit te worden.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Martinulus

Ze hadden trouwens de mol maar in de gaten gehad, daar in de bus! Wat neem je als productieteam een risico als je dat doet eigenlijk.

Ik heb trouwens het idee dat de antwoorden in de bus misschien wel eens een aanwijzing zouden kunnen vormen, maar het is maar een vaag vermoeden, geen theorie.

Wie ik verdenk? Tja, da's lastig. Iemand ideeën, behalve Soundos?


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Lies

Ik zag wel veel jezus in de bus maar of je daar ver mee komt ;) Soundos vind ik echt super irritant. Meer fan dan kandidaat.
Gelukkig hebben ze dit jaar een leuk iemand voor de vrouwen er bij gedaan :D

Martinulus

Citaat van: Lies op januari 13, 2011, 21:28:14 PM
Ik zag wel veel jezus in de bus maar of je daar ver mee komt ;) Soundos vind ik echt super irritant. Meer fan dan kandidaat.
Gelukkig hebben ze dit jaar een leuk iemand voor de vrouwen er bij gedaan :D
Dat kleine meisjes-achtige gedoe van haar zou ook een mollendekmantel kunnen zijn. Er zijn wel vaker mollen die hebben geprobeerd een domme, naïeve doos te spelen.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

wicky the viking

een paar keer wordt er in die busopdracht vanuit de achterkant gefilmd
net 1 bankje voor de camera zit een persoon aan de binnenzijde
die lijkt een pruik en petje te dragen hij/zij kijkt ook voordurend naar beneden

was dit de mol ?
zo ja...
wie was dat dan ?
ik weet het niet
Rare Jongens ,
Die Romeinen