Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

De naam is Chiel.

Gestart door cchiel, januari 28, 2012, 15:05:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

cchiel

CiteerSjorsmensen bestaan uit mensen die het spel als bijzaak zien en niet fanatiek over strategie'en beginnen
(behalve vanaf 5 mensen, dan worde nze plots fanatiek omdat de finale heel dichtbij is)

Met deze woorden van Polt moest ik het doen. Lichtelijk verplicht om mee te doen, lichtelijk een pure zelfdwang en lichtelijk een verslaving aan spelletjes brachten mij uiteindelijk hier.

Ik ben Chiel. Nederlander. 19 jaar. Studerende.

Augustus 2011 deed ik mee met een widm-spel, waar Polt één van de spelleiding was. Uiteindelijk de enigste, maar ook weer niet. Lang verhaal. Dit spelletje wist ik te winnen. Met dank aan mijn geluk en aan Polt. Hij versprak zich. Maar dat hield niet in dat hij me goed kon beïnvloeden. Want mindfuck eerste klasse. Ik tuin ook overal in.

Wat wilde ik hier ook al weer mee zeggen? Geen idee.
In ieder geval kom ik zo via via op dit forum.

Ik ken niemand van jullie, denken jullie dan.
Maar jullie kennen altijd nog meer mensen dan ik.
Dat wordt jullie voordeel dit spelletje.

Om een lang verhaal dus kort te maken:
Hoi, ik ben Chiel. Zijn er nog vragen?

Sjors

Welkom hier, mocht je vragen aan ons hebben, stel ze ook gerust.

Wat studeer je en waar?

cchiel

Dank je.
Derde jaars leraar basisonderwijs. Dus dat betekent hierna nog 1 jaar en dan eindelijk klaar met studeren.

Ulysses

Nog een docent in ons midden! Welkom ik ben een NaSk leraar in opleiding, eveneens 3e jaars.. HvA..

Maar vergeet dat soort saaie, volwassenen onderwerpen..

Beoefen je een sport? Favoriete spel? Mentale leeftijd? Waarom ben je Polt nog niet beu? :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


cchiel

Kijk, dat zijn nog een gave vakken. Scheikunde was ook wel een beetje mijn ding vroeger.

Beoefen je een sport?
Als ik deze vraag in de verleden tijd zet: ja.
6 jaar getennist en een jaartje sportschool. Maar ik was het flink beu dat ik steeds de schuld kreeg dat alle electrische aparatuur daar stuk ging. Reden voor mij om te stoppen.

Favoriete spel?
Dat is een lastige. Er ligt hier namelijk vanalles in de kast.
5 versies van Catan, weerwolven, Carcasonne, Alhambra, Regenwormen uiteraard, saboteur, 3 verschillende monopolyspellen (waarvan het record op 5 stond) en ga zo nog maar even door.
Mijn favo spel blijft denk ik toch wel catan. Ik ben voornamelijk van de tactische spelen.

Mentale leeftijd?
Verschilt met de dag. Momenteel bijna bejaard na het afsluiten van een semester. Maar andere keren ben ik ook zo weer 10.

Waarom ben je Polt nog niet beu? :P
Hij heeft soms een totaal andere kijk op dingen, dat ik wel grappig vind soms. En verder... Waarom eigenlijk wel?

Sjors


cchiel

Komen deze vragen allemaal terug in de test?
Prima.


Muziek, reizen, spellen spelen/maken/doen, zinloze discussies, etc, etc.

poltergeist

Citaat van: cchiel op januari 29, 2012, 16:10:14 PM
Komen deze vragen allemaal terug in de test?
Prima.


Muziek, reizen, spellen spelen/maken/doen, zinloze discussies, etc, etc.

Uiteraard, gevolgd door: hoeveel sekspartners had de mol in de afgelopen week als je de namen die beginnen met een s weglaat?

cchiel

Dan ga ik hier een echte Molantwoord op geven.
3,5

poltergeist

Je rechterhand telt voor de 0.5?

cchiel

Wie zal het zeggen...?
Misschien was ik precies een week geleden net al half bezig.

Nog serieuze vragen?