Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Slow chat

Gestart door Ulysses, februari 22, 2012, 20:15:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Citaat van: hillo op december 17, 2012, 09:29:07 AM
Studeren!  En een bedrijf opzetten in vanalles en nog wat.

saai leven heb jij zeg, bah ;)

poltergeist

Serieus? Keitof!

Iets in de het media / filmgedoe als freelancer?

Mooi mooi. Mocht ik nie mee naar Egypte voor productie om een of andere duistere reden?  ;D

hillo

Studeren wel in het media/filmgedoe :P En ik wil graag stage lopen bij idtv of endemol, dus ik moet even flink m'n netwerken daar aan gaan schrijven (kreeg wel al een kerstpakket van endemol omdat ik daar dus in het systeem sta :P helaas was het een donatie aan een goed doel :P )

Bedrijfje is samen met m'n vriend en we hebben keiveel ideeën, moeten even kijken wat haalbaar is of waar we goed mee kunnen beginnen en dan doe ik uiteraard ook het marketing gedeelte met media / filmgedoe ;D

En als ik naar Egypte ga ben je uiteraard nog steeds welkom ;)

Wat zijn jullie plannen voor 2013?

Lies


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

Citaat van: hillo op december 24, 2012, 13:44:42 PM
Wat zijn jullie plannen voor 2013?

Poeh, nou ik begin 2013 met Yo en Polt in Glasgow, dus het plan is dat te overleven :p. Ook heb ik een oudejaarslot waar ik in 2013 een leuk bedrag voor wil ophalen :P. Daarna alle tentamens proberen te halen het komende halfjaar zodat ik in september aan m'n master kan beginnen, waarschijnlijk in Leuven.  Op noorderroute en/of anders naar de Middellandse Zee. Verder veel leuke boeken lezen, nieuwe muziek ontdekken. En leuke mensen ontmoeten is ook wel een mooi voornemen!

Ulysses

Mooie lijst, jammer dat ie wsl zal stranden op punt 1.. ::drama::
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

Tot nu toe leven we alle 3 nog en hebben we slechts 1 bijna doodervaring gehad omdat ze hier allemaal spookrijden!

Lies


Marloes



Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."