Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mol-Pooltje

Gestart door Sjors, oktober 25, 2004, 19:54:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Robert
Kan hij de mol zijn? Hij doet wel goed mee en hij werkt heel goed mee, veel opdrachten slagen doordat hij meewerkt. Of doet hij dit alleen bij de opdrachten met de persoonlijke dingen die gewonnen kunnen worden.
Robert ligt goed in de groep, maar is door het spel wel verdacht geweest, maar inde finale is het jouw taak om te beslissen wie de mol is! Kan Robert dit wel aan of is hij er veel te eerlijk voor, hij is echt een spelbeest en leeft zich helemaal in het spel en speelt ook echt een spel, maar wie weet hoe hij het speelt, speelt hij het misschien als kandidaat of doet hij stiekem mee als mol, dat mogen jullie beslissen! Succes

Jos
Dit is toch echt de kandidaat die het meest vertrouwt word, en dat is al echt de HELE Mol Online geschiedenis het geval, als er 1 iemand was wie het meest vertrouwt werd, was het Jos wel. Maar speelt hij het spel nu niet heel slim? Maakt hij geen gebruik van zijn goede ligging in het spel? Hij pakt niet alle steken en laat sommige opdrachten mislukken, maar of het allemaal express ging is niet zeker, want Jos speelt het spel zoals hij het zou spelen. Is Jos niet altijd al een mol geweest, maar kan dat wel als je zo sociaal bent als hem? Of is dat zijn dekmantel. Maarja ook deze kandidaat mogen jullie over beslissen, want het is jouw mening!
Succes!

Suzanne
Is de winnares van de vorige editie nu de mol? Het zou zomaar kunnen, ze verdwijnt plotseling 2 weken uit het spel en zegt dat ze het druk had, is dit een mollenactie of is dit een smoes, maar verder speelt ze toch goed mee en geeft goede antwoorden die anderen niet zien, maar is dit gewoon haar ware aard of haar dekmantel, kijk dat is moeilijk om te zien. Maar iemand die 2 keer wint is toch niet leuk? Heeft de crew ook zo gedacht en haar deze keer de mol laten spelen, ze had nog goede contacten uit de vorige editie en heeft ze daarop ingespeeld?
Aan jou de vraag of ze een mol is of niet en wat vind je? Succes!

Lianda
Moeilijk om wat over haar te vertellen, ze is een beetje afwezig, maar toch doet ze haar ding voor het spel en ook zeker niet slecht, maar je kan moeilijk een indruk van haar krijgen en is dat kenmerkend voor deze mol? Maar heeft ze eigenlijk wat fout gedaan, spit het forum maar door en lever me maar 3 fouten, dat is moeilijk, maar heeft ze er veel gegeven openbaar, speelt ze meer op de achtergrond en laat mening achterwegen, zodat haar antwoorden die ze niet geeft juist haar streken zijn? Aan jou de vraag, en laat het horen. Is zij een mol of juist niet? Succes!

Maar ook als niet kandidaat kun jij nu meespelen?en win een leuk prijs: misschien een ondertiteltje met de eerste Mol Online Pool-Winnaar.

Stuur naar Sjors via priv? berichtje de volgende punten
1.   Wie is de mol
a. <zet hier degene neer wie je denkt dat de mol is>
b. <zet hier degene neer wie je denkt dat anders de mol is>
c. <zet hier degene neer wie je denkt dat anders weer de mol is>
d. <zet hier degene neer wie je denkt dat de mol niet is>

2.   Wie word de winnaar?
a. <zet hier degene neer wie je denkt dat de winnaar is>
b. <zet hier degene neer wie je denkt dat anders de winnaar is>
c. <zet hier degene neer wie je denkt dat anders weer de winnaar is>
d. <zet hier degene neer wie je denkt dat de winnaar niet is>

3.   Welke kandidaten denk je dat er op de goede mol stemmen?
??????????????

Stuur dit voor zaterdag  30 oktober 19:00 terug

wicky the viking

even voor de duidelijkheid ...
op 1a moet ik neerzetten van wie ik denk dat de mol is en op 1b moet ik de tweede naam neerzetten , als 1a niet goed zou zijn ?

Dus ongeveer zo :

1a 55% zeker dat "pietje" de mol is
1b 25 % zeker dat "klaasje"de mol is
1c  15 % zeker dat "jantje" de mol is
1d  5 % zeker dat "erikje" de mol is

en zo ook voor vraag 2 ?

voordat ik weer iets fout doe  :-\

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Leuk dat andere ook mee kunnen doen (al weet ik nu al dat ik het weer verknalt heb  :-\)

Sjors

die procenten hoeven niet je moet het gewoon rangschikken

wicky the viking

#4
Citaat van: sjors op oktober 25, 2004, 20:51:34 PM
die procenten hoeven niet je moet het gewoon rangschikken

was ook maar een voorbeeld

Ik mag m'n eigen naam nu wel als winnaar invoeren ?


gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mailman45

Ik zie overigens nergens staan dat kandidaten mee mogen doen. Maar er staat ook niet dat het NIET mocht.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors


wicky the viking

en uuuh ...
wie heeft dit pooltje eigenlijk gewonnen ?

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Robert, dat was jij!

Heb hem net nagekeken!

Lies


wicky the viking

Citaat van: sjors op oktober 31, 2004, 20:21:51 PM
Robert, dat was jij!

Heb hem net nagekeken!

yes !!!

heb ik toch nog wat gewonnen !

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

li-tje


mailman45

Toch een prijs.....goed gedaan Robert
Hier stond een leuke ondertitel...........