Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Herinnering

Gestart door Lies, mei 09, 2012, 17:53:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Een herinnering, is een ervaring uit het verleden die in het geheugen is opgeslagen, en die men zich voor de geest kan roepen (Wikipedia).

Welke (leuke) herinnering heb jij aan Hot Forum? Of misschien wel aan iemand die op Hot Forum zit/zat?
Deel het hier met ons!

hillo

Haha omygold ik zet t net in de speelkamer: Levi en Trancekill ;D

Ulysses

Iets met moordpogingen op een zekere Mario.. Welk van de vele is geheel aan de lezer..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

Haha inderdaad dat killerflight alleen maar vage berichten poste, gebanned werd, account aanmaakt, vage berichte poste, gebanned werd etc

xD

while (killerflight == posting)
{
     banKillerflight();
}
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

Luc en ik noemden hem toen nog Transje en probeerden zijn eigen forum te spammen onder groentenamen ;D

poltergeist

De hot forum Radio!

En dan de editie waarin ik en hil tot 4 uur snachts door tegen elkaar zaten te lullen onder het genot van een fles jenever.

hillo

Haha ja! Ik kwam laatst nog een map met foute nummers tegen die ik gedownload had voor een foute avond :P

Sjors

Citaat van: Lies op juli 08, 2004, 20:39:34 PM
Hoi ik ben Elise ben 13 jaar en uhm wat wil je weten? :P
En niemand heeft nog tegen mij gezegt welkom  :-\ :(

Lang geleden :O

Lies


poltergeist

Posts zouden verwijderd moeten worden na 1 jaar.

Als 1 van jullie ooit trouw dring ik zo hard binnen met een powerpoint aan sjorsforumposts  [zweep]

Lies

Citaat van: poltergeist op juni 03, 2012, 11:12:58 AM
Posts zouden verwijderd moeten worden na 1 jaar.

Als 1 van jullie ooit trouw dring ik zo hard binnen met een powerpoint aan sjorsforumposts  [zweep]


We waren nog erger op MSN ::drama::, hopelijk bestaan daar geen geschiedenissen gedoetjes meer van!

poltergeist

 ::drama::

Only 1 way to find out  [aai]

hillo

Oh zeker wel dat ik nog bestanden van MSN heb, zaten hele euhm.. Bijzondere gesprekken tussen :P

Lies

Dit soort dingen zijn ook grappig om terug te lezen! :p :

http://www.sjorsvanbaar.nl/forum/index.php?topic=1148.0


en

Marloes

Ik had op mijn oude laptop ook wel een aantal.. opmerkelijke MSN-gesprekken staan, maar die staan niet meer op deze nieuwere laptop  :(::drama::