Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Voetbal: nieuws, wedstrijden, niet-EK/WK/OS-kampioenschappen

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:45:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

hier ff een poll, deze werd ook in het programma villa bvd gehouden, ze vonden dat guillet moest afvallen omdat die pas heeft getekend bij feyenoord, ik zeg nou en !! ?:P ;)

mesabjorn

wie wint het ek 2004 ?

zijn het de grieken die na de fransen en de tsjechen nu nogmaals de portugezen weten te kloppen of heeft Portugal zijn zinnen gezet op een revanche.
Griekenland won al 1 maal dit EK van Portugal met 2-1

Wat wordt de stand in de finale??

Susa

het wordt 0-0 en griekenland wint met de penalty's hoop ik :P

Sjors

Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.

Sjors

Portugal wint! Gewoon een gevoel!

mesabjorn

natuurlijk heeft Portugal een betere reputatie als team!
maar als je ziet wat griekenland heeft laten zien dit ek, dan zou het nog wel een goede wedstrijd kunnen worden.

mesabjorn

mij wel de coach is de belangrijkste persoon van het elftal
van Basten is een goede keus

Sjors

Portugal voetbalt meer onder druk, maar als ze zo spelen denk ik toch dat ze het wel winnen van Griekenland. Maar het zal toch wel spannend worden!

Sjors

Met alleen een coach win je het niet, dus is niet het enigste denk ik, maar we zullen wel zien wie er komt.

mesabjorn

nou...
ik vind nu wel dat de grieken mogen winnen.
De portugezen hebben een braziliaan in hun team lekker vals >:(
maar we d88 ook van de tsjechen:" oh.. die winnen vanavond wordt 2-0 ofzo maar tog winnen die grieken weer
dus het zal nog verrassend worden

Sjors

Ik zou het wel mooi vinden als het gastland weer eens zelf wint!

Susa

ow dat maakt mij niks uit!! griekenland heeft erg hun best gedaan, zij mogen ook een keer winnen!!

Susa

bondscoach is echt wel belangrijk voor het winnen hoor, de wissels en wat  ze trainen, wat ze niet trainen. de pep-talk. enz...

Sjors

Het gaat niet om best doen, maar om hoe goed je bent. Portugal is gewoon beter dan Griekenland.

Sjors