Voetbal: nieuws, wedstrijden, niet-EK/WK/OS-kampioenschappen

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:45:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

Eigenlijk had de naam Bert van Marwijk erbij moeten staan, maar die is niet meer beschikbaar. Maar wel iemand die zich aan zijn woord houdt, en streng maar rechtvaardig.
Hier stond een leuke ondertitel...........

mesabjorn

#16
daar moet ik je gelijk in geven jos, hij heeft een goede reputatie

mesabjorn

de meesten staan nu volledig achter Griekenland, ze staan niet voor nix in de finale dus nu mogen ze van mij winnen ook en het zou me nix meer verbazen dat griekenland europees kampioen wordt
ze verslaan : de portugezen, fransen, en de tsjechen dat zegt genoeg

Susa

#18
dat is zo, maar portugal heeft ook teams verslagen dus jah wat zegt het nou he? ::)

Susa

ik ken hem niet, maar dit is de poll van barend en van dorp, maar niet helemaal want die hadden guillet weggelaten, maar die heb ik erbij geduwd.  :o

Maarten

1 . Portugal is niet beter als Griekenland - Iedereen denkt dat omdat Portugal een bekender voetbal land is dan Griekenland.:P

2. Ronaldo is geen braziliaan maar een half braziliaan geloof ik:P

3. Hoop dat Griekenland Wint :D

Maarten

Van basten zou wel goede optie zijn alleen heeft ie niet veel revaring hij heeft alleen wat bij ajax A1 gedaan..... maar met een ervaren assisten coach zou ie wel heel goed zijn... ;D

mesabjorn

Citaat van: Maarten op juli 04, 2004, 14:11:06 PM


2. Ronaldo is geen braziliaan maar een half braziliaan geloof ik:P
deco is tog braziliaan heeft die scolari geregeld ofzow



Sjors

Het zou zo te horen een redelijk goede optie zijn

Sjors

Helaas Griekenland heeft gewonnen

Susa


Susa

jah marco van basten komt als beste naar voren op dit moment, terwijl ik denk dat koeman een betere zou zijn. die denkt redelijk kraakt niemand echt af, en denkt na over verschillende standpunten enzo.

Sjors

Ik gunde het Portugal gewoon, maar helaas.

Sjors

Ik heb ook op Koeman gestemd, hij komt even beter over op mij.

mesabjorn

willem van hanegem is uitgesloten tog zou van basten nog de beste coach zijn!