Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Voetbal: nieuws, wedstrijden, niet-EK/WK/OS-kampioenschappen

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:45:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

#165
Pierre welkom bij ons legioen!!!!!! ik vind het SUPER!!! dat pierre terug is!!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

#166
en wat vind je ervan dat je zomaar op de helft van het seizoen kan transferen??

Marloes


djwimmy

#168
maak van dee topix tranfers
Posten hier posten daar we posten overal!!

li-tje


djwimmy

Feyenoord heeft bevestigd dat de transfer van Dirk Kuijt naar Liverpool is afgerond. De 26-jarige spits tekende een vierjarig contract bij The Reds. 'Hij verdient respect en een groots afscheid.'
Het geruchtencircuit draaide al maanden op volle toeren, maar ook nu de transfer een feit is blijft Feyenoord volhouden dat er tot begin deze week niets concreet was met betrekking tot een overgang van Kuijt.

Club en speler benadrukken dat er slechts één club was waar Kuijt Feyenoord voor wilde verlaten: Liverpool. 'Liverpool is voor mij inderdaad de droomclub waar ik naar uitkeek', verklaart de spits op de website van de Rotterdammers.

'Er was meer belangstelling uit het buitenland, maar voor mijn gevoel was er niet één bij van het kaliber Liverpool. Een geweldige club met een enorme uitstraling en een fantastisch meelevend publiek. En een historie om van te smullen. Ik vind het een eer om voor zo'n club te gaan spelen.'
                                                                                 
Feyenoord zit een paar dagen voor de start van de competitie en twee weken voor het sluiten van de transfermarkt zonder aanvalsleider. 'Maar dat kun je Dirk niet aanrekenen, daar is het transfersysteem debet aan', zegt voorzitter Jorien van den Herik. 'Door het systeem zitten trainers en spelers lang in onzekerheid en als club weet je nooit zeker wat er nog kan gebeuren, daar is de transfer van Dirk nu een voorbeeld van.'

Van den Herik benadrukt dat Feyenoord er alles aan heeft gedaan om Kuijt te behouden. 'Daar zijn we heel ver in gegaan en Dirk stond daar voor open, maar we wisten ook dat als zijn droomclub zou komen, de kans zou bestaan dat hij zou vertrekken. Het is jammer voor Feyenoord, maar we gunnen hem deze stap. We moeten Dirk dankbaar zijn voor zijn inzet en loyaliteit richting Feyenoord en haar supporters. Hij verdient respect en een groots afscheid van Feyenoord en we hopen dat hij na zijn buitenlandse loopbaan weer terugkeert in De Kuip.'
Posten hier posten daar we posten overal!!

SpydeR

jmmr dat kuijt weggaat :( :(
hoop dat hij het goed doet bij liverpool!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

Ik hoop ook dat hij het goed gaat doen bij liverpool, egt soooo jammer da hij weg is :-X

Marloes


SpydeR

ajax wel dan :A :P
gisteren was toch wel een knap stukje werk van ajax :P
haha
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc


hillo


SpydeR

jmmr dat stam bij ajax voetbalt

vink een goeie kerel :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

Ik was bij een vriend aan t kijken en die was voor ajax, tot de 0-0 vond ie alles best, stond t 1-0 ging die btje zitten schelden op de scheids en toen t 2-0 stond moest k nar huis want ik zat me kapot te lachen!!:P:P

li-tje

Wat denken jullie, gaat Charisteas slagen bij Feyenoord? Zet hier je keuze neer en zeg ook waarom je dat vind.

Zelf vind ik dat we hem een kans moeten geven. Hij is een topspits, hij scoorde wel in de finale van Euro 2004, en hij kan redelijk voetballen. EN als je hem geen kans geeft weet je nooit of hij die 3 miljoen waard is geweest.