Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ontknoping

Gestart door poltergeist, mei 22, 2012, 18:13:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

achtergrondmuziekje

Mathias, de besluiteloze

Luuk, de onwetende

Chiel,de naïeve

Yannick, de verlorene


Christien,de koppige

Marloes,de ongelovige

Yolanda, de bazige


Stuk voor stuk vielen zij af. Getergd door die ene mol.

Sjors Lennart en Hilje.

1 van jullie is de winnaar van 15.388 virtuele euro's! Die omgewisseld kunnen worden tegen 1,53 duvels of 1.53 cornetto's afhankelijk van de smaak van de winnaar op de eerstvolgende meeting!

Laten we er 2 van maken omdat we gul zijn.

1 Verliezer.

1 Iemand die dan toch de boom in het bos kwijt was. 1 iemand die zich altijd zal blijven afvragen: wat als? Wat als ik de mol eerder had betrap? Wat als ik niet de verkeerde richting was opgestuurd? Wat als ik die ene verborgen hint had ontdekt?

1 Winnaar.

1 Iemand die met een gulle glimlach 2 duvels kan drinken onder een zonovergoten terrasje terwijl hij de rest glunderend aankijkt. En daarna een probleem heeft omdat hij niet met de auto naar huis mag rijden. 1 iemand die weet: ik heb dit spel gespeeld. Ik heb gedaan wat ik moest doen, maandagmorgen hoogseizoen. Zijn statement staat in elke krant, maar hij zit in zijn heilig land.

En dan die mol

Een mol die loog en bedroog. Vriendjes maakte en lief had. Gepassioneerd iedereen vleide en manipuleerde. Die ene mol die je met ja toesprak, maar wiens ogen nee leken te glunderen. Die mol die jullie een derde en vierde duvel kostte.

Dat is die mol.









poltergeist

Die ene mol.

Die ene bedrieger die jullie voor lief aanzagen. Wat een prachtmol was hij. Hij rolde zich in 42 bochten om toch maar zo lang mogelijk verloren te blijven. En daar slaagde hij op een briljante wijze in. Eindelijk kan hij zich laten gaan. Eindelijk kan hij zeggen: JA IK BEN DIE MOL.

Eindelijk is hij vrij. Eindelijk is hij herboren.

Die ene mol


Die ene kandidaat die de boel bedroog


was, is en zal zijn


.....


.....


.....


.....

.....


.....



.....



.....


....



.....




.....
















...










LENNART

poltergeist

Sjors en Hilje

Als enigen hadden jullie de mol door. En beiden waren jullie hem al redelijk vroeg op het spoor. Was het ervaring in dit spel? Pure klasse? Of goed geluk?

Niemand van ons zal ooit echt die waarheid kennen.

Weet wel dat 1 van jullie de verliezer is. En 1 van jullie de winnaar.



En die winnaar is....





.......







......






.......












































SJORS

Jij bent de winnaar van deze twaalfde serie!

Hilje, het spijt me dat ik je moet zeggen dat je de verliezer van deze reeks bent.



Een verliezer, een winnaar en een mol.
Het zijn niet langer termen. Ze hebben een gezicht gekregen. Iedereen weet nu wie het waren. Voor nu dan, wie weet dat het op een dag terug termen zullen zijn? Ongedefinieerd.


cchiel

Gefeliciteerd Sjors!  :D

En Lennart, ik kan niet ontkennen dat je mij niet erin geluisd hebt. Proficiat.

Ulysses

Dit is..

..Geniaal..

Mijn allereerste gevoel was Lenny.. Maar nee, dat zal toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat Polt hem kiest.. Nee, dan toch Sjors, die is veel voor de hand liggender en schittert meer dan normaal in afwezigheid.. Spreiden is voor watjes, Sjors it is..

Zo zie je maar weer, als je gaat denken gaat alles mis.. Mijn intuïtie had weeral gelijk, ik ben een ei  :P

En geheel tegen mijn bedoeling in, stuurde ik Yanni dus kennelijk toch op de goede man af.. Gelukkig voor mij luisterde ie even goed als altijd..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Lennart, Lennart, Lennart. Mijn enige echte vertrouweling in het spel. You kicked some ass! Goed gedaan man! *Speech, speech, speech* ;D

En Giorgio, gefeliciteerd! Jij was mijn mol  :P

Hillie, jammer! Zelfs vanuit Zuid-Amerika actief zijn in dit spel is een prestatie opzich  ;)

hillo

Tsja what can i say, goed gedaan Sjors! Mijn grote rivaal vanaf het begin, dat had ik wel door ;D terecht gewonnen!

En Lennart, goed gespeeld man! Het is dat de rest het niet kon zijn in mijn ogen en dat ik een rtln hint vond :P netjes!

Lennart

Dank u, dank u! :D Ik sta er raar van te kijken dat ik het blijkbaar zo goed heb gedaan! Ik dacht zeker dat Yo mij al doorhad toen ze me begon te volgen met de schaakopdracht. Toen kwam de executie met de valse vragenlijst en vulde iedereen die op mij in, waardoor ik alleen maar kon denken, busted. En vlak daarna kwam Marloes in een gesprek ineens met de woorden "Volgens mij heeft iedereen ondertussen de Mol wel door hoor ;)" Ik denk, ja, houd maar op, ik doe het te opzichtig, duidelijk, aaaaah xD
Is that you in the button's box, making all that noise?

cchiel

Citaat van: Marloes op mei 22, 2012, 23:37:27 PM
Lennart, Lennart, Lennart. Mijn enige echte vertrouweling in het spel.

En onze leuke gesprekken over de chat dan?  8)

Ulysses

Citaat van: Lennart op mei 23, 2012, 13:35:08 PM
Dank u, dank u! :D Ik sta er raar van te kijken dat ik het blijkbaar zo goed heb gedaan! Ik dacht zeker dat Yo mij al doorhad toen ze me begon te volgen met de schaakopdracht. Toen kwam de executie met de valse vragenlijst en vulde iedereen die op mij in, waardoor ik alleen maar kon denken, busted. En vlak daarna kwam Marloes in een gesprek ineens met de woorden "Volgens mij heeft iedereen ondertussen de Mol wel door hoor ;)" Ik denk, ja, houd maar op, ik doe het te opzichtig, duidelijk, aaaaah xD

Ik vertrouwde je voor geen cent.. Helaas voor mij vertrouwde ik Sjors nog minder :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Citaat van: cchiel op mei 23, 2012, 15:08:41 PM
Citaat van: Marloes op mei 22, 2012, 23:37:27 PM
Lennart, Lennart, Lennart. Mijn enige echte vertrouweling in het spel.

En onze leuke gesprekken over de chat dan?  8)
Haha, ja, wij hadden idd wel echt stoere gesprekken 8) Maar ondanks dat vertrouwde ik je niet geheel. Dat deed ik bij Lennart wel  :P Vraag me niet waarom  ::drama::

cchiel

Citaat van: Marloes op mei 23, 2012, 23:03:23 PM
Citaat van: cchiel op mei 23, 2012, 15:08:41 PM
Citaat van: Marloes op mei 22, 2012, 23:37:27 PM
Lennart, Lennart, Lennart. Mijn enige echte vertrouweling in het spel.

En onze leuke gesprekken over de chat dan?  8)
Haha, ja, wij hadden idd wel echt stoere gesprekken 8) Maar ondanks dat vertrouwde ik je niet geheel. Dat deed ik bij Lennart wel  :P Vraag me niet waarom  ::drama::

Ach ja. Dat was wederzijds. Dus ik kan je niks verwijten.  ::)

hillo

Zo zie je maar, je moet gewoon solo spelen, dan kom je in de finale ;)