Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

hardware en software

Gestart door Chris.B, oktober 27, 2004, 21:21:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

EvaiN

mijn broertje heeft de iets oudere versie van die muis en ik de eerste van razer waar ze suc6 mee hadden allebei geweldige muizen, mijnes was 10 euro en die van mijn broertje 50 euro (dies ook iets beter :P) maar reageren goed, liggen lekker in de hand en zijn fastklick

~McDuck*

#16
Dit keer gaat het over het bouwen van een mini-pc
Klik hier (Spygame.com) om de gids te bekijken.

Ik zal er zelf maar een paar dingen over zeggen.
Ik hou liever van een grotere kast, want je hebt meer ruimte om alles makkelijk in kwijt te kunnen.
En je PC kan zijn warmte veel makkelijker kwijt dan in zo'n klein ding.
Wat wel meespeeld is de grootte, die is erg klein en handige voor degene die weinig ruimte hebben.

~McDuck*

#17
Dit keer gaat het over de nieuwe muizen.
Klik hier (Spygame.com) om de gids te bekijken.


2000 DPI resolution is de nieuwe Diamondback, en zoals ik prefer niet zo'n grootte lobby als die van logitech.
Daarom ga ik zobiezo voor de Diamondback.

~McDuck*

#18
Vandaag binnen gekregen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

SpydeR

ik krijg strx een laptop met een intel celeron D
de geruchten en de feiten die ik heb gehoord en gelezen zeggen mij dat die niet geschikt is voor gamen? is dat zo?
verder zit er een ATI radeon 9600 in
256mb ram geheugen
kan ik hier een beetje lekker mee gamen?
thx spyder :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

SaiKano

Ik denk dat je video kaart te zwak is voor gamen (Maar ik heb niet zo verstand van ATI video kaarten :P)
Je ram is aan te lage kant voor games, nieuw games moeten minsten 1 GB RAM hebben voor high beeld en minimaal 512 MB RAM voor meduim of laag beeld kwaliteit :P
Maar het hangt ook af van je proccessor :P

Killerflight

Aha zoals ik kan bij BF2 op high zetten maar dan wordt me pc traag terwijl ik maar een NVIDEA GEFORCE 6800LE heb.
He spyder ATI radeon is toch een van de allernieuwste videokaarten van ATI?(p.s goed voor RTC3)

EvaiN

nee is bij lange niet 1 van de nieuwste kaarten, ik had die kaart eerst ook maar heb nu een 9800 PRO van een vriend gekocht, maar mijn pc loopt achter, dus ik ben aan het sparen voor zo'n beetje de duurste pc die je kan verzinnen :P

SaiKano

#23
lol ik was aan het sparen voor nieuwe PC maar ja ik had iets van ?500 gespaart en ik ben gestopt met sparen :/
Omdat ik laaste 2 maanden niet zat te gamen dus waarom zou ik een beter PC nodig hebben?
Ik was die laaste 2 maanden meer Anime's aan het downloaden en kijken en daarom heb ik 2 nieuwe hardenschijven gekocht van die geld eentje met 500 GB en een externe HD met 40 GB en die ga ik allemaal met anime vol maken ahahahahha :P
Tot nu toe heb ik 43,7 GB aan anime :P en ik wil er van 500 GB maken ahahahahah :P




Citaat van: Killerflight op december 15, 2005, 13:22:35 PM
Aha zoals ik kan bij BF2 op high zetten maar dan wordt me pc traag terwijl ik maar een NVIDEA GEFORCE 6800LE heb.
He spyder ATI radeon is toch een van de allernieuwste videokaarten van ATI?(p.s goed voor RTC3)
nope


Een van de nieuwste video kaarten is Asus EN7800 GTX 512mb PCIE en neeh die video kaart heeft geen 512mb het zijn gewoon 2 video kaarten in een die samen 1 PCI Express x16 poort gebruiken.
Maar ja die kaart is nogal duur de prijs is ?929,00



Maar MSI GF 7800GTX 256Mb DDR3 PCIE is veel beter video kaart dan Asus video kaarten de prijs van die kaart is ?589,00
Koop MSI GF 7800GTX 256Mb DDR3 PCIE 2 keer voor de prijs van ?1.178,00 en je hebt de kracht van Xbox 360 met video bewerking ;)


~McDuck*

Citaat van: Saikano op december 15, 2005, 11:59:44 AM
Ik denk dat je video kaart te zwak is voor gamen (Maar ik heb niet zo verstand van ATI video kaarten :P)
Je ram is aan te lage kant voor games, nieuw games moeten minsten 1 GB RAM hebben voor high beeld en minimaal 512 MB RAM voor meduim of laag beeld kwaliteit :P
Maar het hangt ook af van je proccessor :P
Ik heb 768 MB RAM (DDR400) en ik draai CoD2 op high detail samen met een ATI Radeon 9600 PRO. Alleen enkele dingen zoals anti-anilasing (of hoe je het schrijft) kunnen niet op max... Maar daar heb ik geen last van.

Dus Spyder: Een ATI 9600 moet het wel trekken, hangt meer van je processor af en je werkgeheugen. Ik adviseer je daarom ook 512 of meer.

EvaiN

ik wil twee ATI X1800XT's in Crossfire hebben :P zijn de snelste kaarten van ATI nu :P

Killerflight

Ik wil gewoon het beste van het beste hebben

Eliwood


~McDuck*

Citaat van: odnammoC onorhC op december 16, 2005, 09:08:32 AM
met balletje is leuker :)
??? Ik dacht dat we het over grafische kaarten hadden :-\

SaiKano

Weet niet, Ik had het tegen killerflight :-\