Mol Online Bar: "De Saboteur"

Gestart door Sjors, oktober 28, 2004, 20:45:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa


wicky the viking

Het is vast al ergens anders gevraagd maar ...
wie ?
was jullie populairste mol kandi ?
dit mag de molonline versie zijn , maar ook de tv serie's van belgie & Nederland

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

ow uhm ik van chandrika altijd cool, maar ik dacht dat die de mol was

Chris.B

ik heb geen idee eigenlijk wie mijn populairste mol online kandidaat was ik let er niet zo op

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Susa

neeh oke maar heb jij welles wie is de mol op tv gezien?

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Susa

nee dacht ik al, ik vin het altijd een zwaar leuk programma, leuker als expeditie nog.

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Susa

nou het is een programma met 9 kandidaten en 1 mol als het goed is. die kandidaten strijden om geld, moeten opdrachten vervullen. de mol heeft juist als taak om alle opdrachten fout te laten verlopen, elke week is er een executie (of eerder nog hoor) en dan valt er 1 iemand af. die executie zijn vragen over wie de mol is, wie de executie het slechte maakt ligt er uit. uiteindelijk blijven dan dus 2 kandidaten over in de finale en 1 mol, dat wordt dan tenslotten, 1 verliezer, 1 winaar en 1 mol. nog vragen :P?

wicky the viking

Citaat van: wicky the viking op oktober 30, 2004, 15:05:07 PM
Het is vast al ergens anders gevraagd maar ...
wie ?
was jullie populairste mol kandi ?
dit mag de molonline versie zijn , maar ook de tv serie's van belgie & Nederland

gr.
Robert


vervelend genoeg
ben ik haar naam vergeten ( was het ingrid of sigrid of was dat de winarres ) maar mijn favo . is de verliezend finalist van het jaar dat die kale kandi de mol was , het was in schotland en zij was beroepsmilitair .
De 2de was een belgische en helaas ook haar naam ben ik vergeten ( ik zou het op kunnen zoeken ) ze was in het jaar dat marc daar de mol was zelf heel lang verdacht , ze ging er echter als een van de laatsten voor de finale uit .
nummer 3 is Chandrika

gr.
robert
?
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

jah ik ken al die namen ook neit emer zo goed, ik heb 3 nlandse series gevolgd, geen een belgische

Chris.B

kunnen we niet over iets anders praten

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

wicky the viking

Citaat van: wicky the viking op oktober 30, 2004, 14:59:56 PM
heb je nog een gezellig plaatje ? wat gedraaid kan worden ?


iets toepasselijks? :D

gr.robert


Ik draai hier net een album van Ilse de Lange "Dear John" en een van de nummers die ze hierop zingt blijkt "inside job" te heten ?::)
dat lijkt me een leuke optie

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa


Chris.B

is het leuk wonen op het plateland?

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!