Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

OPdracht 18!

Gestart door Sjors, oktober 30, 2004, 19:35:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Jullie hebben tot 20.15

Om van iedere spelweek een kleine samenvatting te maken, met de afvaller, opdrachten en leuke momenten erin verwerkt.

Per goed gekeurde samenvatting krijgen jullie 4000?

Iedereen die jullie kunnen strikken om mee te werken, mag meehelpen!

Succes!

mailman45

Het begon allemaal eind augustus.

Een paar bekende namen, maar ook een paar nieuwe namen.

Wat direct opviel, was dat er meteen een groepje was, dat eigenlijk niet echt meedeed. Die vielen ook prompt achter elkaar af.

Eigenlijk begon het spel daarom pas echt na een maand, toen al die ''luilakken'' uit het spel verdwenen waren.

Degenen die overbleven, waren goed op elkaar ingespeeld, en gunden elkaar wel een succesje. Er gebeurde zelfs iets unieks in de geschiedenis van Wie is de Mol: een afgevallen kandidate kreeg de gelegenheid terug te keren. Iedereen was blij dat Heleen er weer bij was, maar het mocht niet baten, na twee weken moest ze alsnog het onderspit delven.

Per ongeluk, door het verkeerd lezen van een opdracht, heb ik de verdenking van anderen op mij geladen, daarmee heb ik onbedoeld mijn medespelers op het verkeerde been gezet.

Mijn missie is geslaagd, want ik ben tot in de finale gekomen, en dat is een stap verder dan in Molonline 1.

Of ik nu toch de mol zal blijken te zijn? Jullie zullen het straks zien.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Oke ik keur hem goed, maar dan telt de LAATSTE Week(deze dus) niet mee!

li-tje

Week 1: De eerste opdracht ging meteen al lekker. Suzan gaf gelijk al aan niks te maken willen hebben met mol online! Zo konden we niks met haar vragen. Maar toch kwam elise achter het goede antwoord!!! Het was computeren. Zo hadden we gelijk een mooie pot. In de 2e opdracht kregen Heleen en Robert een bonuspunt. Die opdracht was wel leuk. Bij de exicutie geen verassingen, Suzan ging eruit, en dat was te verwachten.
Week 2: de 3e opdracht begon. Het was de denkers, doeners en dromers opdracht. De denkers moesten site?s vinden met opdrachten voor de doeners. De opdracht liep mis doordat de denkers wel goede opdrachten aanleverden, maar 2 doeners deden maar actief mee. Daarna kwam de muziek opdracht. Elise had de site al gevonden!!! Dat was natuurlijk een hele prestatie!!! Daardoor wisten ze er al heel veel. De opdracht liep voorspoedig en er kwam heel wat bij de pot. Bij de exicutie viel Sebastiaan af.
Was dit eigelijk wel zo de opdracht dan??

Sjors


wicky the viking

De laatste week
we zitten met ons vieren overgebleven ,
daardoor is Elise een kandi altijd erug aktief was als laatste voor de finale afgevallen .
en toen kwam opdracht 17
het is moeilijk daar iets over te zeggen iedereen leek verlamd door de deigende finale en de opdracht kwam maar mondjes maat op gang .
opdracht 17 b ( was het volgens mij ) bestond eruit dat we in koppels zoveel
mogelijk posts in opdracht 17 te krijgen . door de mensen te vragen .
het koppel met de meeste posts kreeg ?uiteindelijk 1 bonuspunt
koppels waren :
Jos & Lianda
Susa & Robert

deze laatste 2 waren het meest succesvol
dan was er nog opdracht 17 a
daarin moest je antwoorden per pm opsturen over de andere kandi's
Ook deze opdracht ging weer met koppels
dit waren nu :
Jos & Robert
Susa & Lianda
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog niet gezien wie dit gedeelte gewonnen heeft

deel 3 van opdracht 17
deel c dus
is eigenlijk vanmiddag pas echt goed losgebrand
en of die dus nog meegerekend wordt ?
we moesten hiervoor 150 posts in de mol bar plaatsen dit aantal is inmiddels ruimschoots gehaald .

en dan Opdracht 18
:-\
daar wordt momenteel nog aan gewerkt

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

li-tje

Week 3: De mount-everest opdracht. Die liep een beetje door elkaar. Maar gelukkig mochten we daarna raden wanneer we wilden, en hoefden we niet het rijtje af te werken. Door deze maatregel haalden we nog gelukkig wat geld binnen!! Daarna kwam de paintball opdracht. Deze liep helemaal in ut 100. Zonder dat ik 1 wedstrijd had gspeelt kwam ik in de finale tegen Elise. Maar de finale werdt helemaal niet gespeelt!!! Dat was wel jammer, want je kon er vrijstelling mee winnen!!! Toen kwam de exicutie: Joost A viel af
Week 4: Opdracht 7 begon: Het was heel erg spannend. Net voor de deadline wist jos het woord. Haast iedereen had zijn envelop geopend. Daarna kwam opdracht 8. Je moest heel het forum doorzoeken naar woorden. Er stond duidelijk bij dat het om mol online ging. Maar gelukkig vond Elise de zoekmachine uit. Daardoor waren de woorden snel gevonden. Bij de exicutie viel joost H af.

Sjors


Sjors