Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het glazen huis

Gestart door li-tje, november 01, 2004, 16:30:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

Wie kijkt er welis naar dit programma???  Ik kijk ut altijd, kvind ut wel leuk, maar de meeste vinden ut zaai, mar tog ik vind ut luek!

U fT. Me

Ik ken dat hele programma niej ,,
dus ik kan mn mening daar over niej geven
of ik het leuk vind of niej waar gaat het dang over :)

Sjors

Het Glazen Huis gaat definitief stoppen toch?

U fT. Me

kan iemand effe uitleggen waar over dat gaat beetje
dom van begrip snaapiej .. ;)

Monique

ik weet ook niet wat t is hoor....
uitleg,,,? iemand??
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

HET IS Z?? STOM... srry hor maar das gewoon mijn mening...

het gaat over een gast die rijk is en een hartaanval heeft gekregen ofzo...

Susa

naja ik heb 2 afleveringen gezien, dat ene een meisje van 16 met een leraar heeft ...

U fT. Me

kan iemand effe zeggen waar dit overgaat kunnen wij ook meej babbelen ;):P

Sjors

Ik kijk het gewoon soms, is wel leuk programma, komt ook nog zootje bekende acteurs in voor(voor mij dan)

U fT. Me

wneer en op welk programma komt het glazne huis dang?

li-tje

tgaat stoppen, eind februari ofzow. mar nu zijn de tijden heel rot, eerst was t zaterdag, zondag en maandag om 9 u, mar de kijkcijfers vielen tegen en nu ist op di,wo en do om 11u. s avonds! mar op de site kan je alle afleveringen bkijke.

tgaat over vanalles en tis moeilijk uit te lggn waar t precies over gaat. het draait om de familie westhof, waarvan de vader een groot mediabdrijf heeft, westhof media. daar maken ze vanalles: soaps, documantaires enz. die ze dan doorverkopen aan zenders. Een soaap: zilver en goud, daar gaat t ook een groot deel ofer. Want daan, de hoofdrolspeler, is eigelijk de zoon van robert, de oudste zoon van westhof. alleen weet daan da nie! maja, t gaat over vanalles, best moeilijk uit te lggn. mar dis een groot gdeelte van t verhaal. kijk anders ff op www.hetglazenhuis.tv daar kan je de acteurs zien en afleveringen bkijke enzo. kzal zo nog ff t persbrigt opzoeke da t gaat stoppen.