Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

Bron = telegraaf..

Zegt genoeg
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

HotForum is op dit moment mijn meest bezochte website en blijft zo grootheden als Facebook, Google en 9GAG voor  :o 8)
Dat tot 30 tellen is goed voor het aantal keer bekijken van een website ja :P *refresh, refresh, refresh*

poltergeist

We hebben je graag hoor.

LC

Hallo mensen uit lang vervlogen dagen!

Sjors

Hallo hallo!

Jij zowaar ook weer hier een kijkje aan het nemen!

LC

Kreeg een berichtje van Lies. Die zei dat het hier nog best druk was, dus ik kwam even een kijkje nemen :)

Ulysses

Wow das lang terug!

Mark - aka de persoon die onbewust de vete tussen mij en Polt heeft veroorzaakt - was het toch? ::)

Tof dat je d'r weer bent! =D

Na een aantal jaar van stilte kwam er spontaan een MO en sindsdien leeft t hier weer.. :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


LC

Ja, dat zeg jij inderdaad. Maar ik weet nog steeds niet precies wat dat ook alweer inhield.

Het enige wat ik hier kan van herinneren is inderdaad MO en de levi-saga.

Ulysses

Citaat van: LC op juni 17, 2012, 14:00:36 PM
Ja, dat zeg jij inderdaad. Maar ik weet nog steeds niet precies wat dat ook alweer inhield.

Het enige wat ik hier kan van herinneren is inderdaad MO en de levi-saga.

Beide memorabel! ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


LC

Als je gaat bedenken, ik was iets van zeventien/achttien toen ik hier voor het laatst kwam.

Sindsdien woon ik op mezelf in Amsterdam, enkele relaties verslonden en heb ik bijna een universitaire Bachelor op zak. Alleen mijn voorliefde voor roodharige vrouwen en Rage against the Machine heb ik behouden. Alleen ben ik nu nog completer.

Lies

Citaat van: Marloes op mei 10, 2012, 18:34:25 PM
Volgens mij is het nu wel officieel: Het leven op planeet HF is teruggekeerd!  8) ;D

En er komen steeds meer bewoners onder hun virtuele steen vandaan :D

LC

Of jij haalt ze onder hun steen vandaan.

Heb laatste jaren niet zoveel met fora gehad eigenlijk. Facebook heeft dat deel vervangen. Spendeer nog veel tijd op Fok!, voornamelijk door hun vrij grote wielercommunity. Maar bij kleine community's ben ik weg. En bij Realitynet heb ik al jaren een permaban aan mijn broek hangen.

Komt daar überhaupt nog iemand?

Marloes

Realitynet? Mijn god, dat is lang geleden  :P Ken het wel, maar ben daar nooit echt actief geweest. Sowieso was ik alleen actief op HF ::drama::
Overigens is er op HF ook echt 3 a 4 jaar lang geen enkele activiteit geweest. Dat is echt pas iets van de laatste maanden! ;) Maar ik vind het wel gezellig  ;D Het is alsof we nooit weg geweest zijn  8)

Lies

Citaat van: LC op juni 18, 2012, 17:00:52 PM
Of jij haalt ze onder hun steen vandaan.
:D

O ja, en iedereen zit ook weer een beetje op msn :o

LC

MSN gebruik ik absoluut niet meer. Zelfs toen ik het gebruikte was het vooral een medium dat ongemakkelijke gesprekken opleverde.