Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

ja anders zou je bijna een hoer zijn als je haar gaat versieren voor een gratis drankje...  ;)

li-tje

ik ben owk bi, volgens joost :o

Ik

als je wil dat elise stript voor de cam...  ::) mja vind je het dan gek...??  :-\

Monique

Citaat van: Ik op april 27, 2005, 21:29:31 PM
ja anders zou je bijna een hoer zijn als je haar gaat versieren voor een gratis drankje... ;)
ben jij dus ook...

Citaat van: Ik op april 29, 2005, 18:01:38 PM
als je wil dat elise stript voor de cam... ::) mja vind je het dan gek...?? :-\
ja, als je wilt dat iemand stript hoeft t toch nie meteen een bi te zijn?? (maar jij hebt der vast andere ideen over ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

haha Ik ben ook bi dus maakt niet uit :P

Monique

net of der iets mis mee is,,,,
net als homo (of lesbie dan).. ook niets mis mee toch?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

lesbie niet nee... das geil... homo is ook niks mis mee hoor... ze mogen het van mij apart zijn... ik vind het gewoon smerig...

Monique

waarom lesbie nou weer geil? ji jbent echt zo n gozer die... naja., laat maar... bah bah bah
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Monique heeft het even niet meer... ander onderwerp dan maar? :)

Ik

ok... herdenkingsdag en bevrijdingsdag...

waar denken jullie dan aan... waar zijn jullie dankbaar voor... zijn jullie wel dankbaar... etc.

li-tje

Ik ben egt zo blij dat ons land bevrijd is, want anders hadden wij nou niet in een vrij land gleefd enzo. Dodenherdenking vind k owk best blangrijk, want dan herdenk je de mensen die wel voor jou zijn gstorven, zodat jij nou in een vrij land kan leven!

Ik

daar ben ik het helemaal mee eens... ik ben ook iedereen wel dankbaar voor het oplossen van de 2de wereldoorlog... gelukkig zijn we nu ook weer een eenheid netzoals het derde rijk allen is het nu VEEEEELLL beter want nu word iedereen met respect behandeld...

Lies

Wat Li-tje en Ik zeggen sluit ik me bij aan.. we mogen maar blij zijn dat we nu in een vrij land leven..

Ik

niettemin heeft Hitler ook goede dingen gedaan... zoals het bedenken en het laten aanleggen van snelwegen... en de kinderbijslag... dat zijn idee?n van hem...

EvaiN

en vergeet de volkswagen niet, nou mischien is dat tog niet zo goed, maar het is iets