Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Cool. Alleen ik ga 3 weken op vakantie!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Ik heb het 35000e postje gepost....een rondje van mij aan iedereen op het forum...( als ze laatste tijd beetje actief geweest zijn dan ;) )

yay!

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

geefjemening_tk

is de bar nog open? personeel aanwezig? doe mij maar een borrel voor t slapen gaan dan :P

Sjors

Je mag zelf pakken, alles moet op

~McDuck*

#830
Citaat van: Sjors op juli 22, 2005, 19:00:30 PM
Gratis drankjes in de vakantie!

Gezocht!

Als vakantiebaantje: Wordt Forumcaf? barman!
Wie is dan de orginele barman?

Citaat van: _Luc_ op juli 22, 2005, 19:07:46 PM
Ik heb het 35000e postje gepost....een rondje van mij aan iedereen op het forum...( als ze laatste tijd beetje actief geweest zijn dan ;) )

yay!
Thnx!
En nog iedereen een rondje: Ik ben weer terug van vakantie!!!
Maar ik ga misschien nog wel een weekje er tussenuit

Chris.B

ik maar mot ook kunne luiere ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

Het is hier stilletjes..

De muizen hebben vrij-spel

~McDuck*

Citaat van: Sjors op juli 30, 2005, 23:48:11 PM
Het is hier stilletjes..

De muizen hebben vrij-spel
ach... iemand moet de rommel opruimen ;)

Monique

ik bne niet eens op vakantie maar k heb helemaal geen tijd om te hier te komen :| en dat terwijl ik helemaal niets doe,, alleen werken.. maar volgende week kom ik helemaal niet, ga ik leiding spelen in t bos met kindjes ;) en daarna ga k alweer naar italie.. dus als ik nog een keer tijd vind daarvoor tot dan en anders... *-) dan tot over heeeeeel lang ofzo denk ik.... :(
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Citaat van: Monique op augustus 01, 2005, 12:12:20 PM
ik bne niet eens op vakantie maar k heb helemaal geen tijd om te hier te komen :| en dat terwijl ik helemaal niets doe,, alleen werken.. maar volgende week kom ik helemaal niet, ga ik leiding spelen in t bos met kindjes ;) en daarna ga k alweer naar italie.. dus als ik nog een keer tijd vind daarvoor tot dan en anders... *-) dan tot over heeeeeel lang ofzo denk ik.... :(

ga je leiding spelen?
Zal wat worden...

Luc

hehe wilde t ook zeggen maar toch maar niet gedaan ;)

Monique

tssss :P kan ik vast heel goed hoor! ;) jullie zijn gewoon gemeen :P die kindjes gaan heus niet zomaar dood hoor! :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Luc

Nou ja ik ging er oko niet uit dat ze dood gaan hoor ;) Eerder dat ze allemaal gaan janken enzo :P

Monique

whaha :P dan sla k ze, hebben ze wat OM te janken! en als ze echt iets hebben kan k heus wel troosten hoor! :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small