Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Sorry, je was er niet en dan ben je voor ons iets te goed verstopt :P

hillo

Wil je meedoen elfje? :P
Jij kan natuurlijk wel op een plek waar wij weer niet kunnen... Hmmm :P

SpydeR

ja idd dus dat is niet helemaal eerlijk..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

stop nooit een pot met chocolade pasta in de magnetron.. :P

SpydeR

haha lol dat  is juist cool
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

stop nooit je hondje in de magnetron! :P al is de schadevergoeding die je in amerika kan vangen toch wel weer lekker :P

SpydeR

stop een boterham met kaas in de magnetron!! :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Bahbah...ben ziek. Blehhhh. Dit is al mn 2e dag dat ik thuis ben, en dr is echt geen fuck aan. Bleh!

Lies

Citaat van: _Luc_ op mei 16, 2006, 12:09:00 PM
Bahbah...ben ziek. Blehhhh. Dit is al mn 2e dag dat ik thuis ben, en dr is echt geen fuck aan. Bleh!

:( Beterschap

SpydeR

BETERSGAP _LUC_ !!!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Tinuzzz

Ook vanuit het hoge Noorden, veel beterschap!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes

Luc beterschap,,

Citaat van: hillo op mei 15, 2006, 17:33:14 PM
stop nooit je hondje in de magnetron! :P al is de schadevergoeding die je in amerika kan vangen toch wel weer lekker :P

Dat had ik laatst ook gehoord ja! Ik weet niet of mn aardrijkskunde leraar dat nou zei of dat ik het van Onder de tram heb

hillo

Lucje! De airco zit achter slot en grendel, dus je kan nu rustig uitzieken ;) wel snel beter worden hoor :o

Citaat van: marloes op mei 16, 2006, 16:36:32 PM
Luc beterschap,,

Citaat van: hillo op mei 15, 2006, 17:33:14 PM
stop nooit je hondje in de magnetron! :P al is de schadevergoeding die je in amerika kan vangen toch wel weer lekker :P

Dat had ik laatst ook gehoord ja! Ik weet niet of mn aardrijkskunde leraar dat nou zei of dat ik het van Onder de tram heb

Ik heb m al een paar jaar geleden gehoord, hij zit ook in een film: urban legend

Marloes


EvaiN

Citaat van: _Luc_ op mei 16, 2006, 12:09:00 PM
Bahbah...ben ziek. Blehhhh. Dit is al mn 2e dag dat ik thuis ben, en dr is echt geen fuck aan. Bleh!

beterschap!

Citaat van: hillo op mei 15, 2006, 17:33:14 PM
stop nooit je hondje in de magnetron! :P al is de schadevergoeding die je in amerika kan vangen toch wel weer lekker :P

maar waarom krijg je daar schadevergoeding voor ??? je stopt tog zelf je hond in de magnetron :P ;)