Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

jeej nu 3 dagen vrij, dan dagje school tot kwart voor 2 ofzo dan bedrijvendag en do dan eerste twee uur vrij maar wel tot half vier :-\ en vrijdag kwart voor 3 ..
niet echt super week maar bijna geen huiswerk en geen toetsen!
Had een 8 op wiskunde toets :)
Volgens jaar krijg ik gewoon een hele nieuwe klas :o maar 3(waar onder ik) meisjes gaan een  natuur profiel kiezen en van de jongens ook maar 3 ofzo :o

hillo

had ik dit jaar ook.. maar ik zie iedereen uit m'n oude klas nog net zo vaak als eerst ;) alleen nu ook wat meer gemixt met andere klassen ;D

EvaiN

hmm onze natuur en techniek klas bestaat maar uit 24 leerlingen, en daar blijft echt minstends de helft van zitten -.- dus wordt volgend jaar rustig :)

SpydeR

w000w dat is erg... :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

bij ons word N&T gemikst met N&G omdat er heel weinig N&T doen ofzo :P

EvaiN

dat zal dan bij ons ook wel gebeuren, maar sommige vakken zoals natuurkunde 1,2 heeft alleen n&t dus lekker rustig dan :)

Lies

Ben ff beetje *schoonmaken* op het forum :P
Beetje ruzies met remco verwijderen.. geeft een slechte sfeer af bij mensen die nieuw zijn  :P

Luc

Haha :P

Bij ons hebben ze gewoon alles door elkaar gegooid... wij hebben N&T'ers, C&M'ers en N&G'ers!

hillo


EvaiN

wij ook bij de algemene vakken maar bij vakken zoals natuurkunde en scheikunde niet :P want die vakken hebben de C&M'ers niet ^^

Marloes

Bij ons zit vanaf volgend jaar ook alles doorelkaar,, want van 4 klassen gaat het naar 3 klassen.. en er zijn 4 profielen ::)

Lies

Citaat van: _Luc_ op juni 04, 2006, 01:40:30 AM
Haha :P

Bij ons hebben ze gewoon alles door elkaar gegooid... wij hebben N&T'ers, C&M'ers en N&G'ers!

E&M dan?

Luc

niet in onze klas ;)

Lies


Tinuzzz

#1334
Newsflash

Binnenkort is er weer een ForumAwards
op Hot Forum

Houd het in de gaten!

Newsflash
Ik ben op vakantie tot 20 augustus