Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

levi123

een colaatje alsjeblieft
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo


Luc

Dat vind ik dus echt nutteloze berichtejs :P Doe mij maar een cola...of doe mij maar een icethea :P

hillo


Marloes

Vanaf morgen weer echt naar school :o

li-tje

whaha, ik heb lkkr nog een week vrij:P:P

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

li-tje

Ik WIL nog 3 weken:P

Luc

Ik moet morgen ook beginnen. He bah.

Marloes

ik begin morgen met 6 uurtjes,, en jij? :P

Luc

ik meteen tot 3 uur ... BAH :P

Lies

Heeey!
Ik ben terug :D
Vakantie was niet echt geweldig, beetje saai, weinig mensne vna mijn leeftijd, bijna geen nederlanders, maar dat had ik wel verwacht. Pff nu alles lezen, mails, berichtjes en natuurlijk dit forum ;) Jammer dat ik eerste aflev. gemist heb van ER maar goed.
Maandag ga ik me rooster halen. Ik weet al welke klas (slimme mensen bedenken dat ze leerling rooster kunnen opzoeken en daar staat t al op :P) en ook dat ik bij een vbriendin in de klas kom (eigenlijk wil ik niet zo heel graag bij haar maar ach :P)

Nou ik ben dus weer terug dat betekend dat jullie weer kunnen stoppen met spammen ;) (grpje)
(oja en vanaf woensdag tot en met vrijdag ben ik weer afwezig i.v.m kamp)

Luc

Citaat van: Elfje99 op september 01, 2006, 17:49:51 PM
Heeey!
Ik ben terug :D
Vakantie was niet echt geweldig, beetje saai, weinig mensne vna mijn leeftijd, bijna geen nederlanders, maar dat had ik wel verwacht. Pff nu alles lezen, mails, berichtjes en natuurlijk dit forum ;) Jammer dat ik eerste aflev. gemist heb van ER maar goed.
Maandag ga ik me rooster halen. Ik weet al welke klas (slimme mensen bedenken dat ze leerling rooster kunnen opzoeken en daar staat t al op :P) en ook dat ik bij een vbriendin in de klas kom (eigenlijk wil ik niet zo heel graag bij haar maar ach :P)

Nou ik ben dus weer terug dat betekend dat jullie weer kunnen stoppen met spammen ;) (grpje)
(oja en vanaf woensdag tot en met vrijdag ben ik weer afwezig i.v.m kamp)
Yay! Jammer dat je vakantie wat minder was. Misschien vrolijkt t het wat op als ik zeg dat ik al anderhalve week naar school ben geweest. :|

hillo

Maar het leukste is, dat nu je thuis bent, je weer met mij kan praten! :P dat maakt alles weer goed :P

Lies

Citaat van: _Luc_ op september 01, 2006, 18:42:18 PM
Citaat van: Elfje99 op september 01, 2006, 17:49:51 PM
........
Yay! Jammer dat je vakantie wat minder was. Misschien vrolijkt t het wat op als ik zeg dat ik al anderhalve week naar school ben geweest. :|
ja t helpt wel een beetje :)
Citaat van: hillo op september 01, 2006, 18:43:58 PM
Maar het leukste is, dat nu je thuis bent, je weer met mij kan praten! :P dat maakt alles weer goed :P
tuurlijk :P