Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Juudith

Citaat van: Elfje99 op oktober 19, 2007, 09:59:15 AM
Citaat van: hillo op oktober 19, 2007, 00:36:09 AM
Dankje, very Nice ;D
:o niet vroeg naar bed omda tje vroeg opmoest? :P Low zit nu in de trein smste hij :P Ennuh ik ga pas over anderhalf uur weg :o ennuh nou jullie horen later wel hoe t is geweest  :o :P  ::)
En Hoe vond je het? :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Juud is heel eng :'(

hillo


Juudith

dag Hilje *laat hilje schrikken*
muhaha
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo


Lies


hillo

Ander keertje ;)

Het is veel.. Het is indrukwekkend.. Ik weet niet waar te beginnen ;)

Wow.

Ulysses

Bij het begin!  ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik kan niet goed uitleggen hoe het daar is. Ontzettend positief in ieder geval. Kinderen die hun beide ouders verloren hebben en toch zo krachtig in het leven staan, kinderen die vechten voor hun rechten, kinderen die zorgen dat andere kinderen ook naar school gaan. Zoveel moois gezien enzo :) Gewerkt met die kinderen, verteld over hoe wij het hebben.

En, ik was een beroemdheid daar. Ik heb zo'n 100.000 handtekeningen uitgedeeld en zo'n 1.000.000 foto's gemaakt om ze vervolgens aan de bevolking daar te laten zien. Hele (arme) dorpjes trokken uit om achter ons aan te lopen en handjes te schudden. Echt fantastisch ;D

En nu is het afgelopen en heb ik meteen toetsweek volgende week :( dat wordt hard leren dus!

Marloes

Welkom terug beroemdheid! ;D :P

SpydeR

op welke tijden ben jij online zeg :O 03:06:38 :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

Misschien moet jij je klok even veranderen naar een 24-uursklok spyder :P

SpydeR

misschien moet ik dat maar eens doen ja :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Ik moet straks voor het eerst werken :o :p

Sjors