Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

ForumCafé

Gestart door Sjors, november 01, 2004, 19:21:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Heb je hem niet meer terug kunnen vinden? En je had hem toch wel op slot staan he....

hillo

Marloes heeft een bril, maar ze is vast te ijdel dus zet ze hem niet op, dusze ziet ze niks meer... Waarschijnlijk staat ie gewoon nog in het rek ;)

Marloes

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 19:30:45 PM
Heb je hem niet meer terug kunnen vinden? En je had hem toch wel op slot staan he....
Nee, niet meer terug kunnen vinden :( Op Slot...(A) .. ik had haast vanochtend, want anders kwam ik te laat dus toen zette ik hem niet op slot :o

Citaat van: hillo op april 09, 2008, 19:32:12 PM
Marloes heeft een bril, maar ze is vast te ijdel dus zet ze hem niet op, dusze ziet ze niks meer... Waarschijnlijk staat ie gewoon nog in het rek ;)
Nog wel speciaal opgezet, om me fietsje te zoeken :(

Sjors

Ja als ik ergens een vol krat bier laat staan, zonder dat ik hem op slot zet ben ik ook het krat kwijt, anders alleen het bier

hillo

Je vroeg er ook wel om Sjors... Maar ze smaakten lekker ;)

Trouwens, wat een drukte op HF! :o Ik kan nog geen 5 minuten een andere site bekijken of het barst weer van de nieuwe berichten :o

Sjors

Ach ik win toch zoveel virtueel geld binnenkort, ik kan het missen

hillo

Martijn heeft morgen Aardrijkskunde, Economie, Nederlands, Engels en Duits :o en het eerste uur vrij, met verkort rooster :o

Knap dat ik dat weet he

Sjors

Leuk dagje, zeg...

hillo

Ik heb morgen Natuurkunde (examenbundel oftewel niks doen), Natuurkunde (examenbundel oftewel niks doen), Biologie (examenbundel en echt wat doen :o), Grieks (kamertje verhuren), Nederlands (examenbundel en luisteren), Scheikunde (niks doen) en Latijn (niks doen)...

Tussendoor in de pauze breek ik een regel van school: gokken. Ik doe samen met m'n chick een spel: breek elke week een regel. Vorige week dronken we sterke drank, deze week gokken we en drinken we sterke drank, volgende week eten we spacecake, gokken we en drinken we sterke drank en over twee weken breken we een vierde regel, eten we spacecake, gokken we en drinken we sterke drank ;D tof toch?

Sjors

Wat voor gokspel ga je spele?

hillo

Och, niks boeiends, maar we gaan in de gang bij de lerarenkamer iets met kaarten en briefjes van 20 ofzo doen :)

Sjors

en wel winnen dan he:P

hillo


Marloes

Altijd leuk, regels breken. :P
JIj hebt ook al zo lekker veel examenbundel-lessen :P

Sjors

Wij hadden niet eens zo heel veel examenbundels, wij gingen gewoon lekker printen