Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

School-topic

Gestart door bob, augustus 31, 2004, 19:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke vakken vind/vond je het saaist op school?

Wiskunde
Aardrijksk.
Gesch.
Natuurk.
Schei
Bio
gym
frans
duits
engels
spaans
latijn
tekenen/handvaardigh.
levensbesch/maatschappij
verzorging
Nederlands
Muziek
Economie

Susa

bij ons met gym heb je 2 niveau's
2 voor de sociale contacten ofzo :P
3 voor enthousiaste sporters

en ik koos voor 2, wordt ik bij 3 ingedeeld, omdat er te kort mensne waren die 3 kiezen  :-\ maar het is wel leuk hoor  ;)

Chris.B

das ff balen maar ik woon in de kersenboogerd en daar is het een en al bocht

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

ow je kunt bij ons niet kiezen, heb morgen weer gym nioet weer softbal hoop k  >:(

Lies

als ik gym had, was het dichterbij, maar ik heb gym nu tussen de les uren in en vorig jaar eerste uren

Susa

ik woon 10 meter verder van school dan sjors :P. maar tis iets van 6 a 7 km ofzo, je doet er 20 minuten a half uur over. je kan heel veel verschillende routes kiezen, ik fiets eigenlijk nooit echt hetzelfde paadje.

Lies

ow ik dan fiets je wel snel of niet

Susa

dat is weer net wat jij snel noemt. maar de sommige keer sneller dan de andere keer.

Monique

naja.. ik zit wel bij 2, en we hebbe muda, dus dat betekend niet nix doen hoor! we moete vet hard gyme!! de hele tijd door, en hij zeikt alleen maar dat we stom lopen te giechelen(wat we helemaal niet doen, en dat is echt waar.,, naja ik teminste niet) NIET rustig dus... niet voor sociale contacten.. :(
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Ik ging vandaag maar voor badminton en matjes/kast voetbal

Sjors

Citaat van: Monique op september 10, 2004, 17:46:54 PM
naja.. ik zit wel bij 2, en we hebbe muda, dus dat betekend niet nix doen hoor! we moete vet hard gyme!! de hele tijd door, en hij zeikt alleen maar dat we stom lopen te giechelen(wat we helemaal niet doen, en dat is echt waar.,, naja ik teminste niet) NIET rustig dus... niet voor sociale contacten.. :(

Ik heb zeker weer gym met jou?

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 10, 2004, 18:40:09 PM
Ik ging vandaag maar voor badminton en matjes/kast voetbal

Wij mogen nooit kiezen

Lies

eerste les in zaal, en we konden kiezen tussen hocky basketbal en badminton, en hocky is altijd druk en basketbal vind ik saai, dus t werd badminton.
matjes/kast voetbal moest maar was wel leuk  :) alleen 2 geblesseerden

Lies

ik woon ongv. 4 km van schoolie denk k

li-tje

ikkuh 5, mar ik moet lkr door de polder fietsen om nar school te gaan, duzz het is wel een flex stuk.

li-tje

als je hem lief aankijkt mag je weten wat je wilt doen. Duzz wij doen altijd wie er het eerst is omgekleed en wie hem het liefs aankijkt! Mar vaak doet hij het gwoon zelf kiezen, wij hebben handstand, overslag op de bok,

Lies

ach dat, bij turnen is stom