Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

School-topic

Gestart door bob, augustus 31, 2004, 19:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke vakken vind/vond je het saaist op school?

Wiskunde
Aardrijksk.
Gesch.
Natuurk.
Schei
Bio
gym
frans
duits
engels
spaans
latijn
tekenen/handvaardigh.
levensbesch/maatschappij
verzorging
Nederlands
Muziek
Economie

Chris.B

dat valt wel mee is better dan voetbal en ik ben er zeker niet goed in maar vindt t wel grappig

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

neej ik vind absoluut voetbal beter als turnen

Susa

ik vind het allebei leuk, ik heb op turnen gezeten, en dan na 6 jaar weer een overslag over de kast te maken voelt echt lekker:P

Lies

Heb ook op turnen gezeten, 2 jaar, daar voor op jazz ballet, maar jazz ballet was tog leuker, maar ben niet meer terug ge gaan. mijn school had trouwens ruzie met de gemeente, nou moeten we op de ren baan :S

Susa

ik heb op klassiekballet gezeten en op jazzballet, en die lerares die ik had ..... nou als mijn blikken konden doden:P, wat een erg wijf vond ik dat ;)

Lies

Mijne was heekl aardig, maar ze ging verhuizen. Toen voor de nieuwe lerares waren dr maar 2 die nog op jazz wouden :( toen naar andere club gegaan. maar leraressen gingen ook weg,. maar bleven ook een paar. en idd als blikken konden doden!!!!

Monique

ik heb alleen maar op zwemme gezete... en nui op volleybal...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

zwemmen heb ik ook nog op gezeten!!!
heb ook op SCHOOL zwemles gehad, had daar voor al 2 diploma's toen in gorep 4 weer 2 dr bij :)

Monique

bij ons kreeg je met schoolzwemmen alleen diploma's als je je a of b nog niet had, en die had ik al dus ik hoefde niet..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

bij ons kreeg iemand ook zwemles, terwijl wij schoolzwemmen hadden. hij stond vet voor paal, want hij moest op een soort bok gaan liggen en dan gingen die leraren bij hem kikkers maken zeg maar, echt mega lachwekkend, btw, die gozer kan allang zwemmen.

Lies

Vandaag geen school :)

mailman45

Aan iedereen die deze week toets-week heeft: het is te hopen dat jullie naast computeren ook nog iets anders hebben gedaan, en daarom vandaag en de rest van de week niet al te zeer in de stress zullen zitten. Succes allemaal.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

Suc8 ookl van mij :).

Monique

k ben lekker al weer klaar met leren!!! :D alleen nog luistertoets en morgen vrij.. en k had ene 5,9!! voor me eco!! goed hea :) eigelijk niet zo hoog, maar ik d8 dat ik een 1 of 2 had..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dan is het idd goed ja... ik heb morgen ook vrij en vrijdag een engels-luistertoets...