Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

opdracht 1

Gestart door Susa, december 10, 2004, 17:47:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

hallo iedereen dit is de 1e opdracht, meestal is het een kennismakingsopdracht en die komen vaak op hetzelfde neer. daarom dacht ik, ik doe es heel wat anders, iets doms ;)

de opdracht gaat als volgt voor de jongens:

De dames hebben het koud en willen opgewarmd worden, hoe kan dat nou beter dan een romantisch diner? de heren knippen en plakken een romantisch diner, hoeft niet perse alleen eten te zijn, voor open haard en shit mag ook. het maakt niet uit hoe het gemaakt is, je maakt je plaatje gewoon zoals je denk dat het het beste is. dan zal je denken, wat heeft dit met kennismaken te maken, nou simpel: de meiden zitten in de jury voor welk plaatje het beste is, dus moet je erachter zien te komen wat 'onze' meiden nou? romantisch vinden. de plaatjes moeten worden gestuurd naar : molonline3@hotmail.com


de opdracht voor de meiden:

van dames wordt altijd gezegt dat ze niet weten wat buitenspel is, nou deze keer dus wel want iedereen van de meiden gaat een uitleg maken van buitenspel. het maakt niet uit hoe je aan de informatie komt als het maar duidelijk is, je mag ook gebruik maken van plaatjes en dergelijke, ook deze moeten worden gestuurd naar molonline3@hotmail.com ook hier kan het aan de heren gevraagt worden ;)
de heren zitten deze keer in de jury, als sommige heren hetzelf niet weten leren ze misschien dit keer nog es wat :P.

de jury's weten natuurlijk niet van wie de plaatjes of uitleggen zijn, dat zou oneerlijk zijn ;).

de beste van de meiden wint 1 bonuspunt
de beste van de heren ook ;)

iedereen doet deze opdracht afzonderlijk, voor de duidelijkheid
succes!

let op verandert!!!!!!
deadline zondag 13:00

met vragen over molonline kan je het beste naar sjors gaan, maar hij is wel deelnemer dus kijk uit, ik ben er vanavond niet want ik moet om half 7 oppassen, en deze mensen hebben geen internet/kabel of dergelijke.

susa

Susa

#1
trouwens voor mensen die het niet weten een bonuspunt is een punt extra op je vragenlijst over de mol, je kan dus bijvoorbeeld (als we het over school hebben) een 11 halen in plaats van een 10.
hoe de vragenlijst werkt, leg ik uit als je de vragenlijst over de mol ontvangt, maak je maar geen zorgen ;)
wat wel heel handig is dat je nu al oplet, op foutjes enzo, maak voor jezelf alvast een beeld voor wie je denkt dat de mol is.

Susa

#2
oke ik heb het van een aantal mensen binnen, niet van iedereen maar dat maakt neit uit die maken dan geen kans ;).

nou nu moeten er nog een winnaar worden aangewezen, dat gaan we op deze manier doen, ik post de plaatjes en buitenspel uitleggen, en de heren kunnen een cijfer geven en de dames kunnen een cijfer geven.

het gaat tussen 3 dames, dus de heren kunnen een cijfer naar me pmen van 1, 2, 3. de beste krijgt 3 punten, de iets lager 2 punten en de minst goede 1 punt.

voor de dames geld hetzelfde, het gaat tussen 3 heren, je kan een cijfer naar me pmen van 1,2,3. de beste krijgt er 3 de iets lagere 2 en de minst goede 1.

de plaatjes en de uitleggen geef ik een letter, dus je pm ziet er dan als volgt uit:

bijvoorbeeld:

suzanne

a 1
b 3
c 2

en een heer bijvoorbeeld robert

d 3
e 2
f? 1

pmen kan tot het einde van de executie, maar als je het meteen doet vergeet je het niet ;)

Susa


Susa


Susa

#5
heer (plaatje) c




Susa

dame (uitleg) d

Een speler staat buitenspel als hij dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de voorlaatste tegenstander (ook de doelman), behalve als de speler zich op zijn eigen speelhelft bevindt.

zie bijlage: de speler van taem 2 staat buitenspel.


[verwijderd door de beheerder]

Susa

dame (uitleg) e

Als de speler van de tegenpartij een bal schiet, mag je hem wel voor de laatste verdediger van de tegenpartij aannemen maar niet daarachter. Dus, je mag hem niet aannemen als er tussen jouw en het doel op dat moment niemand van de tegenpartij aanwezig is. Dan wordt het doelpunt dus ook afgekeurd.

Susa

dame (uitleg) f

Buitenspelpositie
Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie
indien:
? hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is
dan de bal en de voorlaatste tegenstander. ( zie plaatje)
Een speler bevindt zich niet in buitenspelpositie
indien:
? hij zich op zijn eigen speelhelft bevindt;
? hij gelijk staat met de voorlaatste tegenstander;
? hij gelijk staat met de laatste twee tegenstanders.
Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie
bestraft indien hij, op het moment dat de bal
wordt geraakt of gespeeld door een medespeler,
naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij
het spel is betrokken door:
? in te grijpen in het spel; of
? een tegenstander in diens spel te be?nvloeden; of
? voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Niet strafbaar
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie
bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt
uit een:
? doelschop; of
? inworp; of
? hoekschop.
Straf
Voor elke strafbare buitenspelpositie moet de
scheidsrechter een indirecte vrije schop toekennen
aan de tegenpartij, te nemen vanaf de plaats
waar de ?overtreding? plaatsvond.






Susa

er kan gestemd worden, ook de luie mensne die niets hebben ingestuurd kunnen stemmen pm het naar mij voor de executie!

Susa

er kan niet meer gestemd worden: de volgende bonuspunten zijn er voor de volgende mensen:

chris(aloa): 1 bonuspunt
lianda(li-tje): 1 bonuspunt
mylene: 1 bonuspunt