Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mop van de dag

Gestart door mailman45, juli 07, 2004, 16:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

Sinterklaas was naar Soedan gereisd, en werd er door de president van? het land wegwijs gemaakt.

Plotseling ziet Sinterklaas allemaal broodmagere kindertjes met vlaggetjes zwaaien en hoort ze zingen.

Vraagt de Goedheiligman: Meneer de president, waarom zien die kindertjes zo slecht uit, en zijn ze zo mager?

Dat komt, zegt de president, omdat ze al maanden niet of nauwelijks te eten hebben gehad, hier is al jaren hongersnood.

En de Sint weer: "Daar ben ik snel mee klaar: niet eten, ook geen kadootjes........"
Hier stond een leuke ondertitel...........

mesabjorn


Susa


Sjors

Hij is leuk hoor Jos, bedankt voor je bijdrage.

Susa

deze is wel een beetje dom maar ik von ehm wel grappig ;)

In een dorpje in de tweede wereldoorlog  waren 2 papegaaien de ene was van de cafebaas en de andere van de dominee. De papegaai van de cafebaas zei steeds als er iemand binnenkwam ''Hitler is dood''. dat ging goed tot er een stel ss'ers binnenkwamen en zeiden ''Als die papegaai over 2 weken niet iets anders zegt gaan jij en je papegaai eraan!!''
Dus de cafebaas ruilt z'n papegaai met de dominee. 2 weken later komen de ss'ers terug en zeggen ''Hitler is dood.'' Zegt de papegaai ''Laten we god danken.''

Sjors


mailman45

Twee moppen

1.

Een man komt bij een imker, en vraagt om een pot honing. De imker geeft de man een pen, en vraagt hem de adresgegevens op te schrijven, plus het telefoonnummer, en hij zegt de man dat hij 4 jaar geduld moet hebben.

4 jaar wachten? Ik wil NU een pot honing, zegt de klant. Nee, dat kan niet, zegt de imker, ik heb maar 1 bij.......
Hier stond een leuke ondertitel...........

Susa

je had hem em al verteld en ik vin ehm nogal dom :P, maar hij is wel grappig hoor!!!  ;D

Sjors

Ja, is wel leuk, maar hij is niet echt super grappig.

Sjors

Zitten wel wat leuke tussen.

mailman45

een jonge meid trad in het klooster
maar droeg nog geen habijt
ze kwam iedere dag de refter binnen, mooi opgemaakt, mooie jurk, en mooie lakschoentjes
toen vroeg een van de oudere zusters: hoe kom je toch aan die mooie spullen, je weet toch: hier geldt de gelofte van armoede

ja, zei de jonge non, ik vertel het maar
iedere vrijdag komt mijn vriend zich een uurtje op mijn kamer met mij amuseren, en daar geeft hij me 100 euro voor
huh, zei een van die nonnen, 100 euro? Dat wil ik voortaan ook, dan kan meneer pastoor kapot vallen met zijn bidprentjes
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Ik weet zo snel geen mop, maar er staan een paar hele leuke in dit topic.

mailman45

#12
Een vrouw komt thuis van haar werk. Ze doet het poortje open. "Iiieeep",zegt dat poortje. De vrouw roept: "Karel! Wanneer ga je dat poortje nou eens maken?" Waarop Karel antwoordt:"Zeg, ik ben g??n houtbewerker hoor!" De vrouw wil een bad nemen en ziet dat de kraan lekt. "Karel! Wanneer ga je dat lek nou eens maken?"zegt de vrouw. De man antwoordt: "Ik ben wel g??n loodgieter hoor!" De volgende dag komt Karel thuis. Hij opent het poortje. De man kijkt raar op. Want het poortje piept niet meer. Hij gaat naar boven, daar schrikt hij ook. Want het bad lekt niet meer. Karel vraagt: "Truus! Waarom piept het poortje niet meer? En waarom lekt het bad niet meer?" Truus antwoordt: "De buurman heeft alles komen maken." Karel vraagt: "Wat heb je moeten doen voor hem?" Waarop Truus zegt: "Oftewel moest ik een brood bakken voor hem, oftewel moest ik met hem naar bed gaan." De man vraagt bezorgd "En wat heb je gedaan?" Truus antwoordt: "Ik ben g??n bakker hoor!"?


Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Ja, leuk. Ik kon hem al een beetje.

Maar Jos mijn moeder heet Gerda! >:(

Susa

jah jos, je beweerd gewoon dat sjors ze moeder een hoertje is :P, neehoor sjors zen moeder is heel aardig  ;)