Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mop van de dag

Gestart door mailman45, juli 07, 2004, 16:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

nou en, niet allemaal dus!!

Pestoor ging met 'n vriend te peerderennen en die man had zoid: "Je moete de mense in de gate houwe die voor je zitte en altoid winne." Deer was ok 'n pestoor bai en voordat de wedstroid begon zegende hai 't peerd en leit dat beist nou winne!
Die eerste pestoor docht: dat ken ik ok. Hai zegende z'n peerd en gaf 't met olie ok 'n kruisie voor op z'n kop. Die vriend van 'm docht: Dat zel 'm weze en zetta al z'n geld op dat peerd. 't ging he?l goed, maar de derde ronde stroffelde 't beist en was op slag do?d. Toen kwam die vriend bai pestoor, want t was veself lang niet goed gaan. Pestoor zoi: "had je den niet zien dat ik 'm niet zegende maar bediende voro ie begon? Den had je toch wete moeten dat ie do?dvalle zou."

(van de kalenderuit de wc:P)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

in bier zitten vrouwelijk hormonen he...

je kan alleen maar zeuren
je kan nie stoppen met zeuren
je doet domme dingen
en je kan nie meer rijden...

Ik

HEEL STERKE MOPPEN...

mickeal jackson en marc dutrou zitten in een vliegtuig met 30 kinderen...
opeens krijgt de piloot een hartaanval en de privejet stort neer...
M. J.  : quick get out of the plane
M. D. : but there are only 2 parachutes... what are we doing whit the kids...??
M. J.  : OH fuck the kids...
M. D. : do you think we still have time for that... :-\ :-\ :-\

Monique

Citaat van: Ik op september 23, 2004, 14:58:23 PM
in bier zitten vrouwelijk hormonen he...

je kan alleen maar zeuren
je kan nie stoppen met zeuren
je doet domme dingen
en je kan nie meer rijden...
grrr niet leuk! vrouwen zeuren niet alleen maar, doen geen domme dingen en kunnen wel rijden, is zelfs wetenschappelijk aangetoond! dat ze beter kunnen rijden op langere termijn dan mannen!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

jah, met wie gebeuren de meeste ongelukken :P? neeh oke ik denk dat ze allebei wel goed kunne  rijden, maar ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die echt op hard rijden kickt ofzo.

Sjors

Citaat van: susa op september 26, 2004, 21:48:40 PM
jah, met wie gebeuren de meeste ongelukken :P? neeh oke ik denk dat ze allebei wel goed kunne? rijden, maar ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die echt op hard rijden kickt ofzo.

Kijk eens naar je moeder :P

Susa

wat is er nou weer met me ma?? die rijdt bijna nooit auto ... en wrm is dat ? nou omdat ze geen diepte kan zien, dus ze is doodsbang in de auto, naja valt mee maar ze ziet gewoon niet goed klaar.

Monique


Citaat van: susa op september 26, 2004, 21:48:40 PM
jah, met wie gebeuren de meeste ongelukken :P? neeh oke ik denk dat ze allebei wel goed kunne rijden, maar ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die echt op hard rijden kickt ofzo.
mijn moeder rijd wel altijd vet hard hoor...
maar op langere termijn kunnen vrouwen het beter inschatten ofzow, en daarom kunnen ze dan beter rijden, maar k geloof dat als ze net hun rijbewijs hebben mannen beter rijden.. maar goed, dat is natuuriljk neit bij iedereen zo
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Daylana

Wieej, ik ken een flauwe ( waarschuw gullie al op voorhand   ;) )

Een Engels chique feestje, een Engelse ober met een schaal vol oesters, kun je je wel voorstellen. Plots, die ober moet keihard niezen, z'n fluimpje in een oester, doet alsof hij niets gemerkt heeft.
Ie gaat de zaal binnen, de een achter de andere pakt een oester. Plots neemt een vrouw die oester met het fluimpje. * slurp slurp * - " that's a good ( oester? ) - "Noo, it's not"

mjah, is veel beter als je hem kunt uitspreke  - ( ge was gewaarschuuwd h? (a) )

Ik

#54
Citaat van: Monique op september 26, 2004, 21:29:18 PM
grrr niet leuk! vrouwen zeuren niet alleen maar, doen geen domme dingen en kunnen wel rijden, is zelfs wetenschappelijk aangetoond! dat ze beter kunnen rijden op langere termijn dan mannen!

oeh srry hor heb ik een gevoelige snaar geraakt...?? maar dat is helemaal nie zo hor... vrouwen letten maar op de helft (is ook wetenschappelijk aangetoont) ze kijken bij een kruispunt OF alleen links OF alleen rechts... ze kunnen ook als ze geen cruise control op hun auto hebben geen snelheid houden en gaan 60 km/ph, dan weer 70 km/ph dan weer 50 km/ph en mannen blijven zo rond de 60 zitten als dat bijvoorbeeld de snelheids-limiet is... maar je moet die vrouwen moppen nie te serieus nemen hor monique....


maar in ieder geval sorry hor monique  :-[ :-[ :-[ k zal geen vrouwen-moppen meer vertellen...  ;) ;) ;)

Monique

weet ik ook wel :) en ga gerust door hoor ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

mailman45

Een man is op vakantie en gaat daar naar een openbaar toilet. Tot zijn schrik ziet hij dat er geen wc-papier hangt. "Heeft u wat wc-papier voor mij?", vraagt hij aan de toiletjuffrouw. "Nee, dat gebruiken wij hier niet", antwoord de vrouw, "u kunt zich gewoon afvegen met uw vingers en dan de vingers door het gat in de muur van het toilet steken, dan worden ze automatisch schoongemaakt". De man besluit het gewoon te proberen: hij gaat naar binnen, draait een flinke bolus, gebruikt zijn vingers als wc-papier en steekt ze vervolgens door het gat in de muur. Vervolgens slaat de toiletjuffrouw met een hamer keihard op zijn vingers! "AAAUWWW!", roept de man en instinctief doet hij zijn vingers in zijn mond....

Hier stond een leuke ondertitel...........

Ik

lol...

er liggen 2 eieren in een pan met water...
zegt de een tegen de ander:warm he...
zegt de ander: ach... wordt je hard van....

Lies

Die van jou, Jos was idd vies :P


Als Hans met zijn vader aan het wandelen is, komen ze een negerin tegen. Papa is die dame overal zwar? Ja jongen; antoord Vader. Waarop Hans vraagt: Hoe weet je dat, papa?

Sjors

Waar halen jullie ze allemaal vandaan?