Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat is jouw favoriete sport?

Gestart door U fT. Me, december 12, 2004, 11:02:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

welke sport doe je het liefst

Basketbal
Voetbal
Badminton
Paardrijden
Zwemmen
Tennis

Ik

bij voetbal...?? nationale teams: voor iedereen behalve voor ajax
internationale teams: voor nederland... maar ALLEEN als ze hun best doen (dan maakt het nog niet eens uit of ze verliezen) ... net zoals laatst tegen engeland... toen hadden ze niet gewonnen maar gelijk gespeeld en ze hadden tenminste hun best gedaan...

dp

EHm..
1) tennis.. vind ik wel laggen (*samen met conditietraining*) tennis veel.. maar vind het wel leuk, probeer er echt goed in te worden,
verder vind ik oowk nog wel Unihockey laggen.. :D .. olp school dan, ik zou niet op die sport willen zitten..

verder haat ik voetbal.. dat is eigenlijk de enigste sport die ik echt niks aan vind:S
groeten DP

li-tje

tennis is wel lachen orz, doen wij soms met zn 4en in de vakantie, huren we in de staver een baan, en liggen we een heel uur dubbel :)

SpydeR

tens is wel gaaf maar taffeltens is veel leuker ;)
'k zit namelijk op tafeltens ::)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Monique

tafeltennis :P ken ik helemaal geen flikker van ;) en as ze dan om de tafel gaan loop ik altijd tegen die stomme tafelpunt aan zodat ik weer een blauw been heb :-X beetje jammer
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Ik vind Tafeltennis ook leuk :D

li-tje

kvind wel grappig voor op de camping ofzow ;)

Monique

precies ik ook!! echt een vakantie sport, net als badminton..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

SpydeR

pas nog n wedstrijd taffltens 21e wat een afgagn >:( >:( >:( :'(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Monique

aaaaah,,, volgende keer ben je 1e!!! toch :P ???
dead or life,, the difference is so big, the step so small

SpydeR

dat wordt dan 2 april dan heb ik weer een westrijd ik ga er natuurlijk voor maar er is er 1 bij die wint altijd die is flakkees kampioen en heeft goedgescoort in de nederlandse
hij werd vorige keer 2e want hij was een beetje zenuwachtig
ik zal wel weer laag eindigen ach ja :-\
maar bij mij gaat het om het spel dat vind ik gewoon zo gaaf dan maakt het mij niet uit of ik verlies of win
liefst win ik natuurlijk ::)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

tuurlijk ga je winnen!! Kzal an je denken, helpt da? :P ::)

SpydeR

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mischien ook wel :-X
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

U fT. Me

Vet overdreven antwoord  :P

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.