Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

opdracht 2

Gestart door Susa, december 13, 2004, 17:09:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

opdracht 2 groeps opdracht

er moeten 2 groepen worden gemaakt, de ramptoeristen en de thuisblijvers.

deze groepen moeten voor 20.00 vandaag gemaakt zijn anders deel ik ze in, mensen die niet online zijn mag je gewoon indelen, de 1e die het hier post, bepaalt hoe de groepen zijn. wat de groepen moeten doen hoor je pas erna...

deadline groepen maken dinsdag (vandaag) 20.00

Susa

de kandidaten ff overzichteliijk

Robert 
Sjors   
Lc 
Monique   
Elise 
Lianda 
Aloauithawai   
Nirvana 
Mylene 
Arianne   

Lies

die heb ik net gekopieerd >:( :P



   
Ramptoeristen: Elise  Mylene  Lc  Robert  Nirvana
Thuisblijvers: Sjors Monique Lianda  Aloauithawai    Arianne   

Susa

dat zijn dus de groepen! dan plaats ik meteen in het volgende ericht de opdracht

Susa

de opdracht voor de ramptoeristen

Elise 
Mylene 
Lc 
Robert 
Nirvana


in de vragenlijst hebben jullie ingevuld naar welke hoofdstad jullie het liefste met kerst naar toe wilde. de meest voorkomende was PARIJS.
de ramptoeristen nemen de 4 (belangrijkste) monumenten. over dat monument maken ze een presentatie van 1 regel.

dat houd in: de belangrijkste info over 1 monument in een zin.
dus jullie posten in dit topic, 4 regels met de naam van het monument erbij, het moeten                     logische zinnen zijn, te veel komma's is niet toegestaan.

deadline:        woensdag 20.00 (moet niet moeilijk zijn want zelfs 1 iemand mag het maken.)

Susa

na woensdag 20.00 komt pas de opdracht voor de thuisblijvers online, maar hoe sneller deze opdracht wordt ingestuurd hoe eerder de thuisblijvers kunnen beginnen.

Sjors

en de executies lijstjes?

Susa

komen er ook aan het is dinsdag sjors rustig ... die staan er vrijdag of donderdag op niet eerder

wicky the viking

#8
Citaat van: susa op december 14, 2004, 16:20:46 PM
de opdracht voor de ramptoeristen

Elise?
Mylene?
Lc?
Robert?
Nirvana


in de vragenlijst hebben jullie ingevuld naar welke hoofdstad jullie het liefste met kerst naar toe wilde. de meest voorkomende was PARIJS.
de ramptoeristen nemen de 4 (belangrijkste) monumenten. over dat monument maken ze een presentatie van 1 regel.

dat houd in: de belangrijkste info over 1 monument in een zin.
dus jullie posten in dit topic, 4 regels met de naam van het monument erbij, het moeten? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?logische zinnen zijn, te veel komma's is niet toegestaan.

deadline:? ? ? ? woensdag 20.00 (moet niet moeilijk zijn want zelfs 1 iemand mag het maken.)


Gaat het nu alleen nog om monumenten/publiekstrekkers in Parijs ?
of gaat het om de hoofdstad die jezelf genoemd hebt in de vragenlijst ?

gr.
robert?
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

het gaat nu om 4 monumenten in parijs ...

wicky the viking

#10
het 1ste monument in Parijs is natuurlijk :
De Eiffeltoren :
die volgens mij een "return" geschenk was van Amerika dat van frankrijk immers het vrijheidsbeeld gezonken kreeg , de Eiffeltoren kreeg z'n naam van z'n ontwerper/kunstenaar/arciteckt? Alfred Eifel .


gr.
Robert

Van Sjors: Je maakt het ons weer moeilijk!
Rare Jongens ,
Die Romeinen

LC

Dus we moeten we voor elk monument een zin verzinnen?

Ach, Het louvre natuurlijk: Het louvre is een groot museum in het centrum van de stad Parijs. Het was vroeger het palijs van de Zonnekoning en het is natuurlijk de thuisplaats van de Mona Lisa

dark_faerie

De Notre Dam: De mooiste kathedraal in Parijs, gebouwd in 1163.

Susa

Citaat van: LC op december 15, 2004, 13:54:26 PM
Dus we moeten we voor elk monument een zin verzinnen?

Ach, Het louvre natuurlijk: Het louvre is een groot museum in het centrum van de stad Parijs. Het was vroeger het palijs van de Zonnekoning en het is natuurlijk de thuisplaats van de Mona Lisa

sorry amar dit is de zoveelste keer dat ik het moet zeggen ..... LEES DE OPDRACHT ES!!!, HET IS HELEMAAL DIK GEDRUKT LC!

wicky the viking

Aangezien we kort voor de deadline zitten ,
En we toch nog een monument moeten .

Ik weet er nog een , alleen .....  :-\

De naam ervan is me ontschoten ( in de hoop dat iemand anders deze nog binnen de tijd plaats )

Ik denk hierbij aan DE plek waar de meeste beroemde mensen samen komen ,
helaas
Helaas ja want ik heb het over het kerkhof waar b.v. de zanger van The Doors ligt . Maar ook Edith Piaf ligt er volgens mij begraven . enzo nog veel meer bekende mensen van over de hele wereld .
Alleen die naam he ....  :-\

Mede "ramptoeristen" :
Weet 1 van jullie mss hoe dat kerkhof heet !

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen