Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opvallende (nieuws)berichten

Gestart door Nirvana-mij, december 16, 2004, 18:46:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

Het was mij ook al opgvalle!! EEn oranje vest, in die vrachtwagen!

Basara

pardon, nou gaat het even te ver,

lonsdale is een kleding merk.

ik ken 800 losers die kani truien dragen om bij de hiphop sekte te horen , en dan zijn ze niet allemaal losers,
en nu lopen jullie wel allemaal te verkondigen dat die lonsdale jongens dat doen maar dat is onzin, de enige die dat doen, zijn de gene die in dit topic tegen lonsdale zijn. mijn neef is kaal, en draagt lonsdale, omdat hij een hardcore freak is  en zijn leven op dit moment uit feesten bestaat. ik heb toch ook lang haar omdat ik headbangen leuk vind? ben ik nu een rebel ofzo?

mijn neef heeft overigens (zoals eerder verkondigt ) veel buitendlandse vrienden, en hij is geen uitzonderlijk geval.

als je lonsdale kopers allemaal uitmaakt voor racisten ben jij pas erg, dus let aub op uw woordjes allemaal

Ik

er is een gevoelige snaar geraakt...  ;)

ik heb niks tegen lonsdale-kleding... je zal het mij alleen nooit zien dragen... en ik ken een PAAR lonsdale-dragers en dat zijn neo-nazi's...
voel je niet aangesproken... ik zeg niet dat het bij iedereen zo is...

Pieter_Storms

Ik heb 't constante gevoel dat er posts van mij worden gedelete.
Of ik word gek.
Ik vind 't vrij triest.
Een Forum is bedacht om te discussi?ren, dit soort topics al helemaal. Als je mening hier niet verkondigd mag worden, moeten jullie er eens serieus over na gaan denken het niet meer Hot 'Forum' maar Hot 'dictatuur' te gaan noemen.

TheSpiritCarriesOn

Op flabber komen ze er tenminste voor uit dat het een dictatuur is  ;)

Pieter_Storms


TheSpiritCarriesOn

Ik ben de eeuwige kwelgeest der ongelovigen in de progmetal  ;D

dark_faerie

#37
Aan basara:
okej sorry heb net je bericht gelezen maar ik kan er ook niet veel aan doen dat ik er zo over dacht. Wij hebben veel nazi's in de buurt die anti-hippie zijn en dat zijn zon beetje de enige die lonsdale dragen daar. Moet jij je even voorstellen dat je iedere dag als je naar school fiest door een grote groep jongeren die lonsdale draagt van je fiets af word getrapt,, als je in het winkelcentrum loopt word er soms een peuk in je arm uitgemaakt,, alleen omdat ze jou in het hokje "hippie" stoppen. Maar ik zie nu dat ik zelf even erg was,, wantt ik stopte ze allemaal in het hokje "nazi"...

li-tje

is t egt zo erg bij jullie?? :o Bij ons glukkig nog nie, mar soms lopen ze achter je en dan zeggen ze soms xtra hard, zodat je ze hoord: Wa een k*tskater, die denkt zkrs da ze in is, ofzowiets zggn ze dan. Maja, srry, ik proptie al die *gangsters* owk in t hokkie nazi, owkeejz.

Monique

Om heel eerlijk te zijn kom ik die mensen eigenlijk nooit tegen, en als ik al eens mensen zie met lonsdale kleren dan is t bijvoorbeeld bij de bus ofzo, en dan zijn ze heel normaal en niets mis mee... maar t gaat  toch ookn iet om alle mensen die dat dragen? t izjn gewoon een paar die t verpesten voor de rest....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

li-tje

als je bij ons in de buurt lonsdale draagt ben je haast altijd wel rassist, egt waar!

dark_faerie

Bij mij i.d. buurt al helemaal...

Ik


Monique

vandaag zat k op school, in de gang te w88 tot de bel ging want k had tussenuur,,,, entoen kwam een jongen,, helemaal van top tot teen lonsdale, heel gelul tegen me, maar hij was best aardig hoor, echt geen rassist...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ze zijn het ook niet ALLEMAAL...