Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opvallende (nieuws)berichten

Gestart door Nirvana-mij, december 16, 2004, 18:46:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Plaats hier opvallende nieuwsberichten. Bijvoorbeeld extreme berichten of berichten wat bij je in de buurt gebeurd is, etc.

Sjors

AMSTERDAM - Nederlandse moslims kunnen vanaf volgende week een geheel op de islam gerichte mobiele telefoon aanschaffen. Het zogeheten 'islamobieltje ' roept op tot gebed, geeft de richting van Mekka aan en bevat de complete tekst van de koran. Dat schrijft dagblad Trouw donderdag. De telefoon is ge?ntroduceerd in het Midden-Oosten en Maleisi? en is daar volgens de fabrikant een succes.

Het model dat volgende week te koop is, is al enigszins verouderd en daarom vooral geschikt voor de eerste en tweede generatie moslims. Dat zegt Peter Suyk, de directeur van het Amsterdamse telecombedrijf Elbara, aanbieder van de telefoon in Nederland. Het ontbreken van bijvoorbeeld een camera en mp3-speler maakt het apparaat minder interessant voor jonge moslims. Elbara wil daarom binnenkort een modernere versie op de markt brengen.


Theoloog Mohammed Ajouaou verwacht dat de telefoon een succes wordt. "Doordat het mobieltje Gods woord bevat, zal het beschouwd worden als een gezegend apparaat dat kracht geeft."

li-tje





een brand heeft het bedrijf Adco uit middelharnis compleet in as gelegd. Het complex was 10.000 vierkante meter groot en de schade loopt in de miljoenen!!

bron: www.rijnmond.nl

Luc


Sjors

Belgische politieman schiet 'per ongeluk' neef dood

Uitgegeven: 10 november 2005 14:57

BRUSSEL - Een Belgische politieman zegt woensdag per ongeluk zijn 37-jarige neef dood te hebben geschoten. De 25-jarige agent, die net was thuisgekomen van een schietoefening, had een ruzie gehad met de neef over een som geld. Bij wijze van grap zei hij zijn dienstwapen te hebben getrokken, toen hij eiste dat de neef hem geld terugbetaalde.

Daarbij ging het pistool per ongeluk af, meldde justitie in Brussel donderdag. Belgisch politiepersoneel mag eigenlijk geen dienstwapens meer mee naar huis nemen, nadat recentelijk enkele agenten zich met een pistool van het leven hadden beroofd.

mighel

Hoe denk jij over de verslaafden die op straat en in de publieke ruimte leven of er veel tijd doorbrengen? Heb je welleens een positieve of negatieve ervaring met deze mensen?

Luc

Citaat van: mighel op december 03, 2005, 13:22:55 PM
Hoe denk jij over de verslaafden die op straat en in de publieke ruimte leven of er veel tijd doorbrengen? Heb je welleens een positieve of negatieve ervaring met deze mensen?

Volgende x graag hier dit soort berichtjes mighel ;)

levi123

ik zit nog steeds met de bob de mol verhaal van 3 jaar terug
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Marloes

wat heb jij in hemelsnaam met widm? :P

levi123

is daar iets mis mee dan hebben jullie ook hoor en nu wat aardiger want ik heb een gevoel dat ik een deja-vu moment krijg dus
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

:|

luister levi, echt genoeg nu! :o jij denkt veel te snel dat we onaardig zijn..

levi123

dat is ook zo en lees mijn topic over verwijderde berichten
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

EvaiN

Vind je het raar dat wij onaardig zijn? Jij scheld ons uit voor weet ik niet wat, je bumpt topics van soms meer dan een jaar oud en dan nog niets eraan toevoegen.

Wat heeft, ik zit nog steeds met de bob de mol verhaal van 3 jaar terug nou in godsnaam met opvallende nieuwberichten te maken??? NIETS!

SpydeR

opvallend nieuws: Levi123 krijgt een deja-vu moment!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

Zou iedereen kunnen stoppen met reageren op Levi? Dan gaan we nu weer helemaal ontopic! Offtopics berichten worden allemaal verwijderd!