Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Game van het jaar 2004

Gestart door Sjors, december 17, 2004, 21:52:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wat is de game van het jaar?

Sims 2
Need for Speed: Underground II
Half Life 2

Ik

ik heb HL-2 eindelijk echt gezien dus nie van screenshots of van tv... nou het is t? mooi om waard te zijn...

Susa

weetje ik speel echt nooit games, en post eigenlijk ook nooit in games, ik ken al die spellen niet  :-[ maar goed de sims 2 staat erbij en die is echt heel goed :P

~McDuck*

WAT!!!!!!!!! STAAT THE SIMS 2 VOOR!?!?!?!?!?!!  :o  :o  :o  :o

Lies

Citaat van: susa op januari 02, 2005, 19:32:36 PM
weetje ik speel echt nooit games, en post eigenlijk ook nooit in games, ik ken al die spellen niet :-[ maar goed de sims 2 staat erbij en die is echt heel goed :P

haha zelfde voor mij ;)

Susa

Citaat van: Omerta op januari 03, 2005, 10:21:18 AM
WAT!!!!!!!!! STAAT THE SIMS 2 VOOR!?!?!?!?!?!!? :o? :o? :o? :o

ik had er nog ff opgestemd  ;D

li-tje

kheb ook op the sims gstemd ;D ;D staat voor: 5 tegen 2!! Girlpowerrrrrrrrrr

~McDuck*

Dan lijkt me dat duidelijk  :-\ had het eigenlijk niet verwacht... jammer...  :-X  :)

Ik

sims is wel leuk maar het verveeld ook heeeel snel... en daar heb ik rekening mee gehouden... anders had ik daar ook wel op gestemd...

waarom sims heeft gewonnen is waarschijnlijk omdat meiden niet egt van shooters en racespellen houden...

~McDuck*


Susa


EvaiN

Dit is wel heel erg, op heel veel sites staat half life 2 op nr 1 als beste game van het jaar en hier wordt het verslagen door de sims 2  :-\

Susa

wen der maar an ;) sims is veel beter, sims kreeg toen toch ook een tmf award??

Lies

ik weet niet.. vind wel leuk spel.. die detailles kun je echt veranderen enzow

EvaiN

Citeerwen der maar an Wink sims is veel beter, sims kreeg toen toch ook een tmf award??


Half life 2 heeft al een paar awards: 1 voor het beste spel, 1 voor de beste graphics, 1 voor innovatie en op heel veel sites heeft het de titel game of the year. Ik heb het gespeeld en het is GEWELDIG, het spel is prachtig, het verhaal is heel goed en de multiplayer is ook erg goed

Ik

idd ja... the sims is graphies net zo goed als the sims 1 (3 jaar geleden) ik vind dat de graphics flink 8erlopen van the sims 2...