Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Vuurwerk

Gestart door U fT. Me, december 24, 2004, 18:21:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

ff achteraf maar ikw as gister niet thuis dus gelukkig nieuwjaar ;)

wicky the viking

 ;D ;D ;D

Ook namens mij "en de rest van de regering"

De beste wensen
voor

200ehhhhm

oh ja
2005

;) ;) ;)

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

jimmy

#17
http://iedereeneengelukkignieuwjaar



? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? een goed 2005

Monique

GELUKKIG NIEUWJAAR allemaal!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Monique

tjah... heb je teminste niet zoveel van die stomme knallertjes! :S
bij de buren van mn tante hadden ze zon pot voor 50 euro,, maar hij deed het amper... btje jammer... gelukkig hadden ze m gekrege anders was t echt zonde geweest!!
ik vind t op zich sowiezo wel zonde,,, want je ziet t maar heel ff en t is misschien wel mooi,, maar dan is t op en das toc wel zonde van je geld...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik


Ik

daar heb je gelijk in maar 25 euro is nie zoveel hor... vind ik... mun ouders betalen het namelijk...

li-tje

bij ons was dr een 100.000, da was wel grappig. kben bij t stoken gweesten daaro hadden veel jongens strijkers en nitraten, msr die knallen iets te hard nar mn zin...

li-tje

Ernstig orrigineel mar tog glukkig nieuwjaar!!!

Susa

wij hadden er zelf een, de vriendin van me broer had er een gekocht, maar ik was er niet bij  :-\

Sjors

Citaat van: susa op januari 03, 2005, 14:03:24 PM
wij hadden er zelf een, de vriendin van me broer had er een gekocht, maar ik was er niet bij? :-\

was lachen hoor hierow in de straat!

Susa

 :o 3e jaar dat ik niet thuis was denk ik,  :'( maar in van rooijen was het ook heel leuk :D

U fT. Me

Ik ging naar een vriendinnetje toe van mij en  het vuurwerk was daar helemaal niet zo fantastisch
Ze hadden ook siervuurwerk dat omviel en toen kwam het onze kant op vet eng. Trouwens zijn er nog mensen die een ongeluk hebbne gehad met vuurwerk? Ik in ieder geval niet maar wel bijna want er kwam een pijl aan vlak tussen mij en mn vriendinmnetje dus het kwam bijna tegen ons aan./ Dus vette geluk hebben we gehad.

Killerflight

Ik hou van vuurwerk.
Ik ga dit jaar al mijn vuurwerk opmaken
?50 besteed aan 1000 rotjes/50 baby pijltjes en normale pijltjes/1 siervuurpijl/en nog wat
lekker opmaken en nieuwe vuurwerk kopen
als me ma niet liegt kan ik al vuurwerk afsteken in november