Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Soaps

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:07:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

jah, ongeveer wel, mar wat geeft het, de meeste zijn tog saai

Chris.B

saops trieste vertoning vooral gtst

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

gtst, vind ik de laatste tijd ook een van de slechtste soaps, onm vind ik denk ik beter. Ik zeg wel eerlijk dat ik niet helemaal in het verhaal zit.

Rianneinlove

soaps zijn vet cool juist omdat het nep is, je lacht je soms helemaal dood  ;D
maarre er zijn ook domme die ik niet volg of waar ik gewoon geen reet van snap...

Susa

feliciteer rianne nu iedereen, ze snapte het niet en dit is haar eerste berichtjuh  :-*

Sjors

Open een welkomsbericht bij welkom.

Soaps, in mijn onderbewustzijn volg ik het een beetje.

Monique

bij goede tijde ook, je kijkt het een maand niet, maar nog snap je alles... t is gewoon supersaai....
maar friends is toch geen soap? das een serie.. net als charmed :P maar dat mag er wel ff bij, want charmed is the best :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Maak daar maar een speciaal topic voor. Ja, in goede tijden gebeurd teveel vind ik zelf!

Monique

ja, ludo was blind en kon nooit meer zien... hij kijkt weer, charlie kon nooit meer kopen en loopt weer... te dom gewoon.
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Ja, dat het nou 1 keer gebeurd oke, ma\ar twee keer is even teveel.

Monique

ja... en ze worden der levend begraven... yeah right
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

Citaat van: Monique op augustus 08, 2004, 20:42:29 PM
ja... en ze worden der levend begraven... yeah right


ja, dat was juist een goed stukkie, ff iets anders, en het was nog best spannend ook ....

Sjors

Je krijgt daardoor als je het al heel jong begint te kijken een heel verdraaid beeld van de wereld

Monique

tjah... als je gelooft dat het allemaal waar is(wat je wel doe als je zo jong bent..)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

neeh, je wordt juist voorbereid over dat alles mogelijk is in de wereld en dat je gewoon voorzichtig moet doen, en kinderen horen niet anar die series te kijken vind ik. nin kon er eerst toch ook niet zo goed tegen? ik mocht het pas zien in groep 5.