Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Soaps

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:07:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Ja, maar kinderen mogen het steeds jonger zien en ik kan begrijpen dat ze minder vertrouwen in andere mensen krijgen.

Monique

ja ik ook.. en dan hadden die kindjes in groep 4 der altijd over, en ik kon niet meepraten, want  ik mocht het niet zien..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

dat hoeft geen nadelen te hebben natuurlijk, maar je moet zlef inschatten of je kind het aankan, je kan het gewoon 1x laten zien en kijken. maar ik had over tv programma's nooit nachtmerries behalve over de dalmatiers cruela de vil dus :P

Sjors

Ik wil de nieuwe opzet van Onderweg naar Morgen weleens zien. Die idols-kandidaat die daar een rol in krijgt enzo.

Susa

jah eric ! , die zo geweldig kon zingen  ::)

Sjors

Najah, ik heb iets gehoord over een hele nieuwe set, verhaallijn enzow.

Susa

ik heb nooit onderweg naar morge gevolgd, ik vond gtst man zat.

Monique

ik ook, en dat volgde ik niet eens, en die amerikaanse dinge kijk ik al helemaal niet, soms als me zus ze kijkt kijk ik mee, maar dan moet ze aldoor uitleg geve..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

ONM is ook een hele goede soap

Sjors

De geruchten worden steeds hardnekkiger dat Arnie Alberts terugkeert in ?Goede Tijden Slechte Tijden?. Een paar jaar geleden stortte hij neer in de jungle en sindsdien was hij verdwenen. Goed nieuws dus, want waarschijnlijk komt hij weer terug op de buis. Reinout Oerlemans, die de rol van Arnie speelde, komt echter niet terug. Voor de rol zal gezocht worden naar een andere acteur. Wanneer Arnie weer in de populaire soap te zien zal zijn, is nog niet bekend.


Konden ze niets meer bedenken voor Robert en Laura?
Wat vind jij hiervan?

Susa

dat is gewoon echt iets voor gtst .. :P

Sjors

Ik plaatste het maar ven zodat eht hier niet stil loopt.

Ik vind dat ej dat niet moet doen met een andere acteur, dezelfde of anders gewoon niet.

Lies

gtst heb ik eerst een tijd gevolgt, maar vond het zo saai worden. de eerste keer dat ik gtst keek toen was ik 6 ofoz en toen sprong of wou dr iemand van een flat af springen, toen vond ik dat heel eng, toen keekl ik het pas weer vanaf mijn 9 ofzo

Susa

jah dat was daniel, die wilde van een autogarage springen, maar dat was al toen ik in groep 5 zat.

Lies

ow... dan was ik... 6 of 7 dus..